دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Surge Cutting Edge Pack – PC تمام نسخه ها

روز اول کاری بازی اتفاقی عجیب شروع می شود. شما ناگهان بی هوش می شوید و پس از مدتی از خواب بلند می شوید. متوجه می شوید که یک لباس رزم آهنی بسیار سنگین را به تن دارید و که از اسلحه های مختلف تشکیل شده است. دور و اطراف همه جا ویرانی موج می زند . کارمندان جای خود را به ربات های عجیب و غریب داده اند و دنیای سراسر وحشت شما را در بر می گیرد! حالا شما باید برای زنده ماندن تلاش کنید و با دشمنان مختلف بجنگید. فراموش نکنید که این هدیه ناخواسته یعنی لباس شما، قابلیت های متعددی دارد که می تواند برای شما بسیرا ارزشمند باشد تا شما را از این مهلکه نجات دهد.

سایر توضیحات: بازی The Surge Cutting Edge Pack نسخه جدیدی از بازی The Surge است که در آن شاهد اضافه شدن 3 دست لباس رزم جدید هستید. اسلحه های جدید نیز در انتظار شماست تا داستانی جدید را در یک آزمایشگاه مخروبه شروع کنید. بازی The Surge Cutting Edge Pack توسط شرکت Deck13 تولید و توسط شرکت Focus Home Ineractive به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

The Surge Cutting Edge Pack cover

مشخصات بازی The Surge Cutting Edge Pack :

نام بازی : The Surge Cutting Edge Pack

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Deck13

منتشر کننده : Focus Home Ineractive

سبک بازی : اکشن – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

The Surge Cutting Edge Pack

به روز رسانی :

1397/01/30 نسخه FitGirl اضافه شد.
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *