دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Trail v7125 برای اندروید و iOS + مود

به پیشگامان ما در یک سفر دور و دراز در یک مکان ناشناخته بپیوندید. در جستجوی شهر خوشبختی و مدینه ی فاضله… . در این مسیر کشف کنید، بسازید، جمع کنید، پیدا کنید، مبادله کنید و خود را برای ساخت شهر بزرگ آماده کنید. در نگاه اول، بازی The Trail از سازنده بازی بسیار معروف Godus و یا Theme Park, Dungeon Keeper, Fable, Populous، با نام Peter Molyneux بسیار شبیه بازی های سبک دونده یا Runner است که در یک محیط بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده است. شخصیت شما در یک جاده ثابت در حال دویدن است و دوربین نیز مانند بسیاری از بازی های سبک دونده در پشت سر نصب شده است. اما… شباهت همینجا به پایان می رسد. در این بازی مانعی برای پریدن و یا حیوانی برای فرار کردن وجود ندارد. شما حتی می توانید سرعت دویدن را کنترل کنید و یا دوربین را بچرخانید تا اطراف را از زوایای گوناگون ببینید. خب هدف ما از این بازی چیست و چه کارهایی می توان در این بازی انجام داد؟ بازی The Trail از جمله بازی هایی است که به محض ورود به گوگل پلی توانست توجه بسیار زیادی را به خود جلب کند چرا که سعی داشت تا داستانی جدید با یک گیم پلی متفاوت ارائه کند.

سایر توضیحات: در این بازی شما باید چوب، پر پرندگان، خز و حتی پول جمع کنید. روی هرکدام می توانید کلیک کنید و انها را با یکدیگر مخلوط کنید تا یک کشف جدید داشته باشید. اما اینها به راحتی امکان پذیر نیست چرا که دارایی شما تنها یک کوله پشتی است و همه ی وسایل در هم و بر هم هستند. زمانیکه به یک مکان امن نیز برسید می توانید که از این اشیا استفاده کنید و یا آنها بفروشید تا برای خود غذا و لباس مناسب تهیه کنید. هدف این بازی نیز ساخت یک شهر رویایی به نام “Eden Falls” است. چه کسی می داند که شما چه زمانی به آنجا می رسید؟

دانلود the trail جدید

ویژگی های اصلی بازی:

گرافیک بسیار زیبا و جالب همراه با ایده های متنوع

بسیار آرامش بخش همراه با مناظر دل انگیز

راه را باید ساخت! سعی کنید تا راه خود را به شهر رویایی بسازید و اشیاء مختلف را امتحان کنید

و …

The Trail

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *