دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Valley In My Mind – PC

The Valley In My Mind با بازی مهیج The Valley In My Mind یک بازی در سبک اکشن و نقش آفرینی را تجربه خواهید کرد. دنیای مرموز پیرامون خود را کاوش کنید! شما خودتان را در حالی که در یک منطقه عجیب و غریب قرار دارید، پیدا می کنید و تنها با دستان و عقل خود باید از این مخمصه خارج شوید. اوضاع این منطقه بیگانه را مدیریت کنید تا بتوانید کلید باز کردن در های بازگشت به خانه را پیدا کنید. از پورتال های باستانی موجود در بازی برای فرار از خطرهایی که شما را احاطه کرده اند استفاده کنید تا راه رسیدن به خانه هموارتر شود. آیا می خواهید که به خانه بازگردید؟! پس باید بتوانید انبوه بسیاری از ارواح و دیگر موجودات خبیثی که در مسیر شما قرار میگیرند را قتل عام کنید. این تنها راه شماست، چاره دیگری ندارید! همه جا را زیر و رو کنید تا اطلاعاتی از گذشته خود بدست بیاورید و حقیقت را بیابید.

سایر توضیحات : از هیچ جایی غافل نشوید و خوب همه جا را بگردید. ببینید چه اتفاقاتی افتاده که شما الان اینجا هستید! چه کسی مسئول این اتفاقات نادر است؟! از سلاح های موجود در بازی برای بقای خود نهایت استفاده را ببرید و دشمنانتان را نابود کنید. بازی بسیار هیجان انگیز The Valley In My Mind توسط کمپانی بازی سازی Generic Game Studios LLC در سال 2017 برای علاقه مندان به بازی های اکشن و معمایی ساخته شده و از طریق همین کمپانی نیز منتشر شده است و شما قادرید این بازی مهیج را از سایت دانلود فارسی با لینک مستقیم دانلود، دانلود کرده و بازی کنید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

The.Valley.In.My.Mind.center

مشخصات بازی The Valley In My Mind :

نام بازی : The Valley In My Mind

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Generic Game Studios LLC

منتشر کننده : Generic Game Studios LLC

سبک بازی : اکشن و نقش آفرینی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

The Valley In My Mind

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *