دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Walking Dead 400 Days برای کامپیوتر

جذابیت سریال «مردگان متحرک Walking Dead» که از شبکه ای ام سی پخش می شود آن قدر بالا بود که شرکت های بازی سازی به سمت آن کشیده شدند. تا الان چند بازی با موضوع سریال مردگان متحرک ساخته شده که محبوب ترین آن ها تولید شرکت Telltale Games بوده است. نسخه جدید مردگان متحرک با نام The Walking Dead: 400 Days عرضه شده است.

داستان بر اساس شخصیتی جنایتکار به نام لی Lee Everett است که در دنیای زندگان فرصت خوب بودن را نداشته ، اما حالا در دنیایی که بیشتر انسان ها نابود شده اند می تواند شانس خود را برای رفتار خوب تکرار کند.

در طول داستان محیط های گوناگونی را تجربه می کنید. با لی همراه می شوید تا دختری به نام کلمانتین Clementine را پیدا کرده و از او محافظت کنید. کلمناتین فرشته نجات لی در دنیایی است که زامبی ها و مرگ همه جا را پر کرده است.

گرافیک بازی واقع گرایانه بوده و گیم پلی آن هم راحت است. بیشتر منتقدان بازی مثل روزنامه نیویورک تایمز ،  گیم اسپات و.. از سری مردگان متحرک تعریف زیاد کرده اند. یک تجربه منحصر به فرد و عالی در موضوع زامبی کشی.

اگر از طرفداران سریال Walking Dead هستید نباید این بازی را از دست بدهید. چرا که داستان بازی با نسخه سریال فرق دارد ، به نوعی یک داستان موازی با داستان اصلی سربال دارد. در طول بازی می توانید کلانتر ریک ، دیل ، مگی و… را ملاقات کنید.

در نسخه 400 روز می توانید نسخه های قدیمی بازی را که قبلا منتشر شده است را هم بازی کرده و داستان را از ابتدای اپیزود اول شروع کنید. این بسته شامل بازی های اپیزود 1 تا 5 است.

 سایت دانلود فارسی هم اکنون ، بازی Walking Dead تا اپیزود 4 را همراه با پک 400 Day برای دریافت آماده کرده است.

 

 

 

ویژگی های بازی :

– هیجان انگیز و ترسناک

– گرافیک بالا و HD

– واقع گرایی بالای بازی

– استفاده از انواع سلاح های گرم و سرد

– داستان موازی با سریال مردگان متحرک

 

سیستم مورد نیاز :

OS: XP Service Pack 3 / Vista / Windows 7

Processor: 2.0 GHz Pentium 4 or equivalent

Memory: 3 GB RAM

Hard Disk Space: 2 GB Space Free

Video Card: ATI or NVidia card w/ 512 MB RAM Not recommended for Intel integrated graphics

DirectX®: Direct X 9.0c

Sound: Direct X 9.0c sound device

 

سایت مرتبط : Telltale

 دانلود بازی The Walking Dead 400 Days برای کامپیوتر با لینک مستقیم از سایت دانلود فارسی