دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine

استودیو CD Project Red با ساخت بازی افسانه ای و بسیار زیبای WITCHER نام خود را به عنوان یکی از بهترین استودیوهای بازی ساز، در سبک استراتژیک به جهانیان معرفی کرد، در ادامه این استودیو با ساخت بازی موفق و پرفروش WITCHER 2 در سال 2012 که با تحسین بسیاری از منتقدین همراه بود باری دیگر نشان داد که توانای های بسیاری در ساخت بازیهای نقش آفرینی دارد. داستان سری WITCHER بر اساس کتاب های محبوبی با همین نام نوشته شده است. در سال 2013 استودیوی بازی سازی CD PROJEKT RED اعلام کرد که در حال ساخت آخرین قسمت این سری محبوب با نام The Witcher 3 Wild Hunt می باشد و قصد دارد در این بازی مرزهای بازی های نقش آفرینی را گسترش دهد و این سبک بازی ها را وارد مرحله ای جدید از لحاظ کیفی کند . بازی نقش آفرینی The Witcher 3 Wild Hunt در زمان انتشار خود موفق شد جوایز بسیار زیادی از جمله جایزه بهترین بازی سال و همچنین بهترین بازی نقش آفرینی را کسب کند. بسته الحاقی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine آخرین بسته الحاقی این بازی می باشد که دارای 40 ساعت گیم پلی می باشد.

در این بسته الحاقی، شما وارد منطقه ای جدید با نام Toussaint می شوید، که یک منطقه بسیار بزرگ تر حد و اندازه VELEN می باشد. در این بسته الحاقی سازندگان بیش از 40 ساعت گیم پلی برای این بازی طراحی کرده اند که دارای ماموریت های اصلی و فرعی بسیار متنوع و جذابی می باشد. در این بسته الحاقی بیش از 90 ماموریت فرعی وجود دارد و تعداد بسیار زیادی، هیولای جدید برای شکار به بازی اضافه شده است همچنین سازندگان یک کلاس جدید از زره و شمشیر به بازی اضافه کرده اند که GRAND MASTER نام دارد و پوشیدن تمام قطعه های آن باعث می شود، یک سری پرک جدید برای گرالت فعال شود . در این بسته سازندگان یک ویلای کامل و بسیار بزرگ با امکانات کامل در اختیار شما قرار داده اند که شما می توانید آن را ارتقاء داده و با توجه به علایق خود شخصی سازی کند . یسته الحاقی The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine آخرین و جدید ترین ماجراجویی گرالت می باشد که می توان گفت یک خداحافظی شایسته با این قهرمان افسانه ای می باشد . به شما پیشنهاد میکنیم حتما این بازی جهان باز زیبا و به یاد ماندنی را تجربه کنید.

The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine-screen

مشخصات بازی  The Witcher 3 Wild Hunt Blood and Wine :

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : CD PROJEKT RED

منتشر کننده : CD PROJEKT RED

سبک بازی : اکشن، ماجراجویی، جهان باز، داستانی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM