دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Tigerball 1.1.4 برای اندروید و iOS + مود

بازی Tigerball یک بازی در سبک آرکید است که توسط شرکت Laxarus برای پلتفرم های مختلف موبایل نظیر اندروید و iOS عرضه شده است. این بازی با استفاده از گرافیک سه بعدی اما در یک منظره و فیزیک 2بعدی طراحی شده است. هدف اصلی این بازی، پرتاب یک توپ به نام Tiger به دورن سبد است. اسم Tiger یا ببر از این واقعیت گرفته شده است که طراحی توپ شبیه طراحی پوست ببر است. اگر نتوانید توپ را به درون سبد بیاندازید یک توپ از دست می دهید. هدف این بازی بسیار ساده است اما خود بازی به سادگی هدف آن نیست. چالش های بسیار زیادی در این بازی در بیش از 100 مرحله مختلف و در دنیاهای مختلف برای شما در نظر گرفته شده است. گرافیک این بازی نیز بسیار ساده طراحی شده است و مناظر آن نیز بسیار ساده اما جذاب هستند. این بازی در گوگل پلی بیش از 10 میلیون دانلود دارد و با امتیاز 4.6 از 5.0 جزو بازی های بسیار جذاب در این سبک به شمار می رود.

سایر توضیحات: در این بازی نیز با پیشرفت و گذراندن مراحل مختلف می توانید دنیاهای مختلف و جدیدی را آزاد کنید. سختی بازی نیز از جذابیت های آن است. مراحل به ترتیب آسان به سخت در نظر گرفته شده اند و باید اقرار کرد که بعضی از مراحل بسیار سخت و ناامید کننده هستند. اما جای هیچ نگرانی نیست. با بازی کردن می توانید به مهارت دست یابید و از پس مراحل سخت بر بیایید. البته نباید این قابلیت بازی را از یاد برد که سازنده بازی یک امکان بسیار جالب در اختیار گیمرها قرار داده است. زمانیکه به کلی نا امید شده اید می توانید از یک بمب برای عبور از مرحله کمک بگیرید. در نهایت باید اقرار کرد که بازی Tigerball یک بازی بسیار سرگرم کننده است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند اما در عین حال سختی و پیچیدگی های خاص خود را نیز دارد.

دانلود tigerball جدید

ویژگی های اصلی بازی:

جذابیت در عین سادگی

گیم پلی بسیار اعتیاد آور

فیزیک بسیار پویا و واقعی Tigerball

کنترلرهای بسیار ساده

گرافیک بسیار روان و جذاب

بیش از 100 مرحله ی مختلف در بیش از 20 دنیای مختلف

Tigerball

به روز رسانی :

1396/03/02 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *