دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Tinker Island v1.4.12 برای اندروید و iOS + مود

Tinker Island اغلب مردم بازی های سبک Survival را دوست دارند. بازی های بسیاری در این سبک وجود دارند و هر روزه نیز به تعداد آنها افزوده می شود اما در این میان، اگر یک بازی بتواند حالت کلیشه ای موجود را تغییر دهد یا مورد جدیدی به این نوع بازی ها اضافه کند قطعا مورد پذیرش قرار خواهد گرفت و مردم به شدت از آن استقبال می کنند. به بازی Tinker Island خوش آمدید. یک بازی ماجراجویی و بسیار زیبا با گرافیک کارتونی و گیم پلی اعتیاد آور! داستان اصلی بازی به این شرح است که شما مسئول کنترل تعدادی بازمانده از یک کشتی هستید که در یک جزیره دور افتاده هستند و در تلاشند تا خود را نجات دهند. گروهی کوچک اما در حال گسترش! تمامی اطلاعات شخصیت های موجود در این بازی در یک کتابچه نگهداری می شود. اطلاعات شخصی و شخصیتی آنها برای زندگی در جزیره. چیز پیچیده ای وجود ندارد اما این شما هستید که آنها را تربیت می کنید. بازی Tinker Island توسط شرکت Kongregate برای پلتفرم های اندروید و iOS عرضه شده است و تا کنون بیش از 5 میلیون کاربر اندرویدی این بازی را از گوگل پلی دانلود کرده اند.

سایر توضیحات: در بازی Tinker Island هر شخصیت و کاراکتر دارای 4 خصوصیت جمع آوری، جنگ، جستجو و تحقیق، هنر تفکر است. شما باید با استفاده از این اطلاعات به شخصیت های مختلف کارهای نزدیک به شخصیت آنها را بدهید تا کارها سریعتر جلو بروند. باید یک تعادل در میان کارها ایجاد کنید. می توانید چند نفر را روی یک کار متمرکز کنید یا به هر کدام کارهای مختلف بدهید. این دیگر تصمیم شماست.

دانلود tinker island جدید

ویژگی های اصلی بازی:

یک بازی بسیار زیبا و جذاب همراه با گیم پلی عالی

کنترل بازماندگان و اشخاص درون جزیره با کنترلرهای بسیار ساده

قابلیت گشت و گذار در یک دنیای بی پایان

قابلیت مبارزه با خطرات طبیعی و جیره بندی و کیشف مواد غذایی برای بقاء

قابلیت ساخت یک پایگاه، کشف و تولید ابزارآلات و سلاح های جدید

داستان بسیار زیبا

چالش ها و پازل های بسیار زیاد همراه با رازهای جزیره Tinker

گیم پلی بسیار اعتیاد آور

و …

Tinker Island

به روز رسانی :

1396/12/11 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *