دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Tower of Hero v1.7.6 برای اندروید و iOS + مود

Tower of Hero خود را برای شروع نبردی جنگجویانه با دشمنان خود آماده سازید. بازی را در سرزمینی ساختگی آغاز کنید و ارتش قدرتمند خود را ایجاد کنید. نیروهای خود را با توانایی های منحصر به فرد آموزش داده و برای رقابت جدی، هر نیرو را در موقعیت مناسب خود قرار دهید. هوشیارانه تصمیم بگیرید و وارد میدان نبرد شوید. تمام مکان هایی که احتمال حمله دشمن وجود دارد را یافته و شناسایی کنید تا در صورت حمله ناگهانی نیروهای دشمنان غافلگیر نشوید و شکست نخورید. با قدرت تمام بجنگید و پیش بروید. در تمام مراحل در کنار شما خواهیم بود و راهنمایی هایی برای غلبه بر دشمنان در اختیار شما قرار خواهیم داد.عجله کنید و بازی را شروع کنید و قهرمان بازی tower of hero شوید.

سایر مشخصات : بازی را با ساختن سیاه چاله هایی برای قرار گیری نیروهای ارتش خود و شکست دشمنان آغاز کنید. هوشیارانه ارتش خود را با نیروهای آموزش داده شده که هرکدام دارای توانایی های منحصر به فرد در جنگجویی و غلبه بر دشمنان دارند تشکیل داده و با قرار گرفتن در مکان های مناسب خود را وارد نبرد با دشمنان سازید. شما در این بازی با 100 قهرمان در سراسر جهان همراه خواهید بود که می توانید با آن ها در افزایش توانمندی های خود همکاری کرده و از آن ها کمک بگیرید. با دوستان خود مشورت کرده و نقشه ای دقیق برای شکست دشمنان طراحی کنید. تمام مراحل را با دقت بررسی کرده و آن را عملی سازید.

Tower.of.Hero.center

ویژگی های بازی tower of hero :

– طراحی گرافیکی زیبا و منحصر به فرد

– جلوه های صوتی گیرا

– قابلیت همکاری با بیش از100 قهرمان در سراسر جهان

– قابلیت ارتقای توانمدی های ارتش در نبرد

– قابلیت نابودی دشمنان با ترفند های مختلف موجود

– پر کردن سیاه چاله ها با قهرمانان و حمله قدرتمند به هیولاها با ارتش گسترده

Tower of Hero

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *