دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Toy Truck Rally 3D v1.3.3 برای اندروید و iOS + مود

Toy Truck Rally 3D بازی Toy Truck Rally 3D یک بازی اتومبیل رانی و مسابقه ای می باشد که شما یک ماشین را در مسیرها و جاده های مختلف میرانید. شما در این بازی باید از موانع و پستی و بلندی های مختلفی که با آنها روبرو می شوید، عبور کنید. اما آیا می توانید از همه موانع به راحتی عبور کنید؟ و اما ماشینی که با آن رانندگی می کنید چگونه ماشینی است؟ این بار شما در یک بازی باید یک ماشین کوچک اسباب بازی را برانید و با آن لذت ببرید. بازی کنید و مسابقه دهید و رتبه خود را با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا مقایسه کنید. علاوه بر این ها شما میتوانید بدون رقابت و مسابقه از این بازی زیبا لذت ببرید و در محیط بازی با ماشین کوچک خود پرسه بزنید و بچرخید و بچرخید.

سایر مشخصات : شما در این بازی مهیج و پرطرفدار می توانید برای کنترل ماشین خود از سنسورهای تلفن همراه و یا تبلت خود استفاده کنید و با تکان دادن دستگاه خود ماشین کوچک خود را هدایت کنید و علاوه براین قادر هستید که با کنترلرهای لمسی موجود روی صفحه به هدایت و رانندگی بپردازید. این بازی که بیش از 50 میلیون کاربر در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند محصولی از شرکت 3dinteger می باشد که یک رانندگی متفاوت و جالب توجه را برای شما کاربران به ارمغان آورده است.

دانلود بازی Toy Truck Rally 3D

ویژگی های بازی Toy Truck Rally 3D :

قابلیت کنترل کامل و همه جانبه روی ماشین خود

وجود ماشین ها و اسباب بازی های زیبا و جذاب و فانتزی

قابلیت ثبت رکورد و مقایسه و رقابت با دیگران

Toy Truck Rally 3D

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *