دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Train Sim Pro v3.9.4 برای اندروید و iOS

بازی Train Sim Pro یکی از بازی های تولید شده توسط شرکت 3583 Bytes است. این شرکت تمرکز خود را بر روی بازی های شبیه سازی قرار داده است و بازی های بسیاری را در این زمینه منتشر کرده است. یکی از این بازی بازی ها شبیه ساز قطار و یا Train Sim نام دارد و برای شبیه سازی حرکت قطار تهیه و تولید شده است. این بازی جزو بهترین بازی ها شبیه ساز قطار است. طبق گفته سازنده این بازی، تمرکز تیم برنامه نویسی روی حرکت واقعگرایانه ی قطارها است و در هر نسخه به کیفیت حرکت قطارها، نحوه ی عبور آنها از روی ریل ها و … دقت بیشتری میشود. در این بازی شما نقش مسئول و رئیس قطار را به عهده دارید و با استفاده از از قطارها میتوانید به مکان های مختلف سفر کنید. همچنین در این بازی بیش از 32 نوع قطار مختلف گنجانده شده است و طبعا هر کسی با توجه به سلیقه ی خود میتواند یک قطار را انتخاب کند.

سایر توضیحات: در بازی های شبیه سازی، سازندگان تلاش میکنند تا جای ممکن امکان کنترل تمامی عوامل بازی را به دست گیمر بدهند. در این بازی نیز شما میتوانید ریل ها را به هم متصل کنید، قطار را حرکت بدهید، با استفاده از دوربین های اطراف قطار همچنین می توانید سرعت قطار را کنترل کنید. علاوه بر اینها، این بازی دارای 5 محیط مختلف برای حرکت قطار است و شما به راحتی می توانید بین شب و روز انتخاب داشته باشید. جالبتر اینکه در این بازی و در محیط شب، شما می توانید از چراغ های قطار برای دید بهتر استفاده کنید. یکی از وظایف رئیس قطار سرکشی به داخل قطار است. در این بازی شما میتوانید به داخل قطار بروید و از آن بازدید کنید. گرافیک این بازی به صورت 3بعدی است و سازندگان این بازی تلاش کرده اند تا در حد امکان آن را به واقعیت نزدیک تر کنند.

Train Sim Pro

ویژگی های اصلی بازی:

انواع مختلف قطار : باربری، مسافر بری و قطار درون شهری (مترو)

شبیه سازی بسیار جالب و با کیفیت کابین رئیس قطار

وجود ماموریت های مختلف در طول بازی

25 سطح آموزشی

گرافیک 3 بعدی با کیفیت بالا

صداگذاری محیط حرکت قطار و صدای خود قطار در طول مسیر

و …

Train Sim Pro

به روز رسانی :

1396/12/11 نسخه جدید اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *