دانلود بازی Transformers Devastation برای PS3 و XBox360

بازی Transformers Devastation یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط PlatinumGames طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Activision برای پلتفرم های PS3 و XBox360 به بازار عرضه شده است . اینبار آتوبات ها به همراه تیم PlatinumGames بازگشته اند , تیمی که با الهام از کتاب های کمیک و هنرهای رزمی توانسته ایت ترکیبی منحصر به فرد و جذاب را به وجود آورد . برخلاف نسخه های پیشین از سیستم مبارزات جدیدی استفاده شده است که بازی این امکان را به پلیر می دهد تا در هنگام نبرد و یا دفاع از طرف دشمن سایر ربات ها را از طریق مسنجر باخبر کند و به نوعی از سایر دوستان خود درخواست پشتیبانی نماید . در این نسخه 5 کاراکتر حضور دارند که هرکدام دارای ویژگی های مخصوص به خود بوده و امکان انتخاب هرکدام از انها وجود دارد . گرافیک قابل قبول , وجود 5 سطح دشواری ,  سیستم سفارشی سازی , گیم پلی جذاب و موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Transformers Devastation :

نام بازی : Transformers Devastation

نام بازی (فارسی) : تبدیل شوندگان انهدام

پلتفرم : PS3 و XBox360

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : PlatinumGames

منتشر کننده : Activision

سبک بازی : اکشن

رده سنی : +7

نوع فایل : ISO

  • 12 replies
    1. حسین says:

      سلام ببخشید این بازی نسخه جدیدش برای ایکس باکس ۳۶۰ نیست؟؟؟ اخه یک نسخه داره که توش نمسیس پرایم و روباتهای جدید دیگه هم هست. و ایا این نسخه ای که شما گذاشتید نسخه جدیدشه؟؟؟؟؟؟

      پاسخ دادن
    2. Hossein says:

      خسته نباشی…نمیدونم چرا متال 4 رو حذف کردین….ولی من بیشتر پارتاشو دان کردم….حالا مشکلم فقط پارت 17 هست…تو رو خدا یه راه حلی بگین….این همه شب دانلود کردم آخرشم هیچی به هیچی…آخه چرا حذفش کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟خواهشآ دوباره بذارینش…یا لینک پارت 17 رو دوباره بذار

      پاسخ دادن
    3. Hossein says:

      سلام .خسته نباشید.قالب جدید سایت واقعآ قشنگه.راستی من قبلآ درخوست بازی bayonetta و heavenly sword برا ps3 رو داده بودم.اگه امکان داره قرار بدین.واقعآ لازم دارمشون.پیشاپیش ممنون.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *