دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی True Skate v1.4.33 برای اندروید و iOS + مود

True Skate هیجان انگیز ترین بازی اسکیت بورد را که لذتی تکرار نشدنی برای شما به ارمغان خواهد آورد را تجربه کنید. اسکیت خود را بردارید و وارد میدان شوید. از خیابان ها با سرعت عبور کنید و موانع را پشت سر بگذارید و لذت ببرید. شما در این بازی در مسابقات خیابانی لیگ اسکیت شرکت خواهید کرد. این بازی که بازی محبوب اسکیت بازان سراسر دنیا می باشد اکنون با تمام امکانات و تجهیزات اضافی برای افزایش لذت و هیجان در طول بازی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

سایر مشخصات : طراحی هوشمندانه حرکات در این بازی حس واقعی اسکیت سواری را به کاربر القا می کند. همچین مواردی از قبیل قابلیت پا کردن و درآوردن اسکیت از پاهایتان توسط خودتان در هر موقعیتی و قرار دادن دست هایتان روی زمین برای ایجاد فشار و حرکت به سمت جلو، ویژگی هایی است که به هرچه طبیعی تر کردن حس بازی به کاربر کمک شایانی می کند. به علاوه اینکه شما در این بازی زیبا می توانید در هر مکانی با هر سرعتی چه آهسته و چه سریع و تند حرکت کنید و چرخ بزنید و در مکان های عجیب و جالب اسکیت سواری کنید و لذت ببرید و توانایی های خود را به چالش بکشید. این بازی بسیار جذاب محصول استودیوی True Axis می باشد که میلیون ها نفر را مجذوب جذابیت های خود کرده است.

دانلود بازی True Skate

ویژگی های بازی True Skate :

 – وجود یک پارک اسکیت سواری زیبا برای اسکیت بازی روی حاشیه های فضای سبز، روی پله ها، ریل های متحرک که به همراه چند میله تکه تکه برای افزایش مهارت در اختیار شما قرار می گیرد.

 – قابلیت باز بینی مجدد اسکیت سواری خود در طول بازی

– قابلیت شرکت و رقابت در مسابقات لیگ اسکیت بورد

– قابلیت ایجاد حرکات آهسته و زیبا

– و ده ها ویژگی منحصر به فرد که در این بازی محبوب گنجانده شده است.

True Skate

به روز رسانی :

1396/08/05 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *