دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Tunnels of Despair – PC نسخه PLAZA + آخرین آپدیت

Tunnels of Despair بازی Tunnels of Despair یک بازی جذاب می باشد که شما را وارد محیط و جوی جدید می کند تا با ترس ها و وحشت های موجود و همچنین عناصری که باید جان خود را نجات دهید روبرو شوید. در این بازی شما باید تونل های متروکه مترو را کاوش کنید. باید برای نجات و فرار خود از این دنیای زیرزمینی راهی پیدا کنید و فرار کنید! داستان بازی بدین صورت می باشد که شما برای بازرسی تونلی بسیار بزرگ و رها شده در زیر زمین فرستاده شده اید. در ابتدای کار اینگونه به نظر می رسد که این کار مطابق با استاندارد و اصول می باشد. اما متاسفانه در حین بازرسی متوجه می شوید که طاق های قدیمی تونل از بین رفته اند و فرو ریخته اند!

سایر مشخصات : در زمانی که شما در تونل بازی را آغاز می کنید و متوجه می شوید که آنجا متروکه و قدیمی می باشد، در حین فرو ریختن به طرز معجزه آسایی موفق به پناه گرفتن و پنهان شدن در یک اتاق کوچک می شوید و جان خود را نجات می دهید. راه برگشت بسته شده است! همه تجهیزات و وسایل مورد نیاز در طرف دیگر خرابی ها قرار دارند. خوشبختانه، شما یک راه فرار، تنها یک درب در پشت خود دارید و آن را می بینید و… . در بازی Tunnels of Despair طراحی بسیار جذاب و هیجان انگیز محیط شما را وارد دنیای واقعی تونلی متروکه و قدیمی می کند. شما می توانید در قالب سناریوهای مختلف ایفای نقش کنید. با دشمنان مختلفی به نبرد بپردازید. برای زنده ماندن به غذا، نوشیدنی، نبردهای تن به تن و … نیاز دارید. وارد بازی شوید و لذت فرار و بازگشت به دنیا را لمس کنید.

Tunnels.of.Despair.center

مشخصات بازی Tunnels of Despair :

نام بازی : Tunnels of Despair

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 16Mar, 2018

شرکت سازنده : BearFighterDev

منتشر کننده : BearFighterDev

سبک بازی : اکشن، ماجراجویی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Tunnels of Despair

به روز رسانی :

1397/04/02 آپدیت جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *