دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی ULTIMATE ARENA: SHOWDOWN – PC

بازگشت به ULTIMATE ARENA در سبک شبیه سازی! ULTIMATE ARENA: SHOWDOWN آخرین و بزرگترین در تکنولوژی عرصه است، با ویژگی های باور نکردنی مانند بیش از 1 بازیکن مدل و ابعاد 50٪ بیشتر از نزدیک ترین رقیب خود توانسته محبوبیت کسب کند! در ULTIMATE ARENA، جنگجویان از همه زمان ها و فضاها در یک پادشاهی نبرد به رقابت می پردازند تا زمانی که یک نفر باقی بماند. شما مسئول تصمیم گیری برای اینکه چه کسی می جنگید، چگونه جنگ ها را بازی می کنند، عرصه را تنظیم می کنند، و تماشای هرج و مرج در حق خود در برابر شما ظاهر می شود. ULTIMATE ARENA: SHOWDOWN قوی ترین سازنده شخصیت را در سری معرفی می کند. به شما این امکان را می دهد که شخصیت ها را مانند قبل هرگز سفارشی نکنید. همانطور که بازی می کنید، لباس های جدیدی را برای شخصیت هایی که می توانید از آنها استفاده کنید یا با دوستان خود برای تکمیل مجموعه خود، تجارت کنید.

سایر مشخصات بازی: در این باز شما محیط های مختلفی را تجربه خواهید کرد که در نوع خود بی نظیرند. این بازی به شما احساس هیجانی مضاعف می دهد که به نوعی شما نیز مانند سایر پلیرها که در مورد این بازی نظر داده اند، معتاد این بازی خواهید شد. این بازی از نظر محیط گرافیکی چندان خوب به نظر نمی رسد اما همین گیم پلی بازی باعث سرگرم شدن شما در این بازی خواهد شد. این بازی دارای گیم پلی سبک ولی با جزئیات تمام می باشد که هر پلیری را با هر سبک شیفته خود خواهد ساخت. کمپانی بازی سازی Triverske یک کمپانی مطرح در زمینه طراحی و ساخت انواع بازی ها می باشد که توانسته است در همایش های مختلف جوایزی را برای بازی های متعددی که طراحی کرده است، دریافت نماید.

ULTIMATE.ARENA.SHOWDOWN.center

مشخصات بازی ULTIMATE ARENA: SHOWDOWN:

نام بازی :  ULTIMATE ARENA: SHOWDOWN

پلتفرم : PC

زبان :  انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Triverske

منتشر کننده : Triverske

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط : STEAM

ULTIMATE ARENA: SHOWDOWN

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *