دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Uncharted The Lost Legacy برای PS4 + آپدیت

بازی رایانه ای Uncharted The Lost Legacy یک بازی اکشن ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Naughty Dog ساخته شده است و توسط کمپانی Sony Interactive Entertainment بطور انحصاری در ماه آگست سال 2017 برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد . بازی رایانه ای مذکور DLC می باشد که برای بازی Uncharted 4 ساخته شده است و به صورت استند الون منتشر خواهد شد ، این بدین معناست که برای تجربه این عنوان احتیاجی به بازی اصلی نخواهید داشت . در این بسته الحاقی بازی باز برای اولین بار در نقش شخصی جدا از ناتان دریک افسانه ای قرار می گیرد در این بازی شما در نقش Chloe Frazer که برای اولین بار در بازی Uncharted 2 او را مشاهده کردیم می باشید . در این بازی کلویی در جست و جوی یک شعی بسیار قدیمی به نام Ganesh در کوهستان های هند می باشد .

سایر توضیحات : در طول بازی شما بهمراه Nadine Ross به مبارزه با گروه های تروریستی و رقبایتان می پردازید ، زیرا افراد بسیاری در جست و جوی این گنجینه می باشند . داستان بازی 12 ماه پس از وقایع داستان بازی Uncharted 4 در جریان است و شما در منطقه ای هستید که درگیر جنگ داخلی می باشد ، پس هیچ جا برای شما و دوستتان امن نمی باشد . گیم پلی این بازی نسخه ارتقاء یافته بازی Uncharted 4 می باشد ، شما در طول بازی به تعداد بسیار زیادی سلاح گرم و سرد دسترسی دارید همچنین شما می توانید در بازی از سلاحهای سرد استفاده کنید و دشمنانتان را بدون سروصدا اضافی از پای در آورید . طبق گفته سازندگان گرافیک هنری و فنی این بازی بالاتر از نسخه 4 بای آنچارتد می باشد همچنین با اینکه بازی Open World نمی باشد اما سازندگان نقشه های بسیار بزرگترین نسبت به نسخه 4 برای این بازی طراحی کرده اند و راه های بسیاری نیز برای بازی بازان در نظر گرفته اند تا آنها بتوانند مراحل را هرطور که دوست دارند طی کرده و به پایان برسانند .

دانلود بازی Uncharted The Lost Legacy برای PS4

مشخصات بازی Uncharted The Lost Legacy :

نام بازی : Uncharted The Lost Legacy

پلتفرم : PS4

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Naughty Dog

منتشر کننده : Naughty Dog

سبک بازی : شوتر – ماجراجویی

نوع فایل : PKG

لینک مرتبط : WIKI

Uncharted The Lost Legacy

  • 6 replies
    1. Gamer says:

      سلام
      بازی برای دستگاه کپی خور هست ؟؟
      چون کنارش نوشته PSN
      ممنون میشم جواب بدید 🙏

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *