دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Underworld Soccer Manager 18 v3.8.9 برای اندروید و iOS

Underworld Soccer Manager 18 بازی Underworld Soccer Manager 18 یک بازی فوق العاده در سبک بازی های مدیریتی است. تیم فوتبال اختصاصی و دلخواه خود را تشکیل دهید و برای پیشرفت آن تلاش کنید. از هیچ تلاشی دریغ نکنید! شما به عنوان یک مافیا میتوانید یک شهر غریب را از آن خود کنید و در آنجا تیم مورد علاقه خود را بسازید و امپراطوری خود را در دنیای فوتبال آغاز کنید. برای رقابت با حریفان خود در سراسر دنیا باید قدرتمند باشید. به رقبای خود رشوه بدهید، از وضعیت تیم های دیگر جاسوسی کنید! از دست های پشت پرده به نفع خود بهره ببرید! همه شما میدانید که موفقیت در دنیای حرفه ها جز با تقلب و قدرت و پول امکان پذیر نیست.

سایر توضیحات : قدرتمندترین تیمی که میتوانید را روانه میدان کنید و با هر کاری که به ذهنتان میرسد از تیم خود پشتیبانی کنید. داوران را بخرید و راه پیروزی را هموارتر از قبل کنید. اگر بتوانید تیم خود را به بهترین شکل ممکن اداره کنید میتوانید با رقبای آنلاین خود در سراسر دنیا به رقابت بپردازید. به طور کلی هر کاری که از دستتان برای موفقیت تیمتان برمی آید را انجام دهید. این بازی فوق العاده که نظر بسیاری از فوتبال دوستان در سراسر دنیا را به خود جلب کرده توسط شرکت بازی سازی Stanga Games, Inc ساخته شده و از طریق مارکت گوگل پلی به صورت رایگان برای علاقه مندان منتشر شده است. گوشی و تبلت اندرویدی خود را برداشته و هرچه سریعتر بازی Underworld Soccer Manager 18 را از طریق سایت دانلود فارسی دانلود کنید. فرصت را از دست ندهید! در ضمن برای استفاده از بازی به vpn نیاز خواهید داشت.

Underworld.Soccer.Manager.18.center

ویژگی های بازی Underworld Soccer Manager 18 :

 – امکان تقلب به روش های مختلف

 – گرفیک فوق العاده و بسیار جذاب

 – امکان بازی به صورت آنلاین

 – گیم پلی بسیار عالی

Underworld Soccer Manager 18

به روز رسانی :

1396/11/29 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *