دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Vicious Attack Llama Apocalypse – PC تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

Vicious Attack Llama Apocalypse بازی بسیار مهیج Vicious Attack Llama Apocalypse از سری بازی های هیجان انگیز اکشن و تیراندازی است که به تازگی و در ابتدای سال 2018 میلادی برای علاقه مندان به این سبک بازی ها منتشر شده است و شما می توانید این بازی بسیار مهیج را با لینک دانلود مستقیم از سایت دانلود فارسی دانلود کنید. به داخل شهر شلوغ بازی هجوم ببرید و در میان توده عظیمی از شترهایی که در شهر هستند و قصد خرابکاری دارند را نابود کنید و از بین ببرید. از بین ربات های جنگجوی موجود در بین کاراکترهای بازی یکی را انتخاب کرده و با سلاح های مرگبارشان شهر را از وجود هرگونه شتر پاک کنید. کنترل کاراکترهای بازی بسیار راحت است و شما میتوانید علاوه بر کیبورد از ماوس هم برای هدایت آن ها استفاده کنید.

سایر توضیحات : گرافیک بازی طوری طراحی شده که شما یک بازی تیراندازی و اکشن با نمایی از بالای شهر را تجربه می کنید. طیف گسترده ای از سلاح های جدید و مرگبار در اختیار شما قرار دارد که میتوانید از آن ها برای اهداف خود استفاده کنید. مراقب دشمنان خود باشید چرا که بسته های امدادی برای حفظ جان شما وجود ندارد. پس مراقب سلامتی خود باشید. بازی جدید و مهیج Vicious Attack Llama Apocalypse توسط کمپانی بازی سازی RogueCode (PTY) LTD ساخته شده که از طریق همین کمپانی نیز به تازگی منتشر شده است. اگر شما هم از علاقه مندان به بازی های اکشن و تیراندازی هستید این بازی بسیار مهیج را از دست ندهید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Vicious.Attack.Llama.Apocalypse.center

مشخصات بازی Vicious Attack Llama Apocalypse :

نام بازی : Vicious Attack Llama Apocalypse

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : RogueCode (PTY) LTD

منتشر کننده : RogueCode (PTY) LTD

سبک بازی : اکشن

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Vicious Attack Llama Apocalypse

به روز رسانی :

1397/04/02 آپدیت جدید نسخه CODEX اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *