دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Village Life Love & Babies 241.0.5.270.0 برای اندروید و iOS

خانواده خود را امروز تشکیل دهید و با آنها در صلح و ارامش به زندگی بپردازید و زیبایی های جهان پیرامون را کشف کنید! به جمع بیش از 15 میلیونی گیمر های مختلف در سراسر جهان بپیوندید و با استفاده از بازی Village Life Love & Babies دهکده کوچک اما پر از عشق خود را بسازید و در آن صفا و صمیمیت را رواج دهید و نسل های آینده را تربیت کنید. به ساکنان جزیره خود عشق و محبت را یاد دهید و مانند یک پدر از کودکی تا جوانی آنها را بسازید. به آنها نحوه تشکیل خانواده و ازدواج را بیاموزید و ثمره تلاش خود را با دیدن نسل جدید و فرزندان آنها ببینید. غذا پیدا کنید، ابزارآلات جدید بسازید و با استفاده از آنها به کشاورزی بپردازید. سپس به ساخت مکان های مختلف و ساختمان های جدید اقدام کنید و سعی کنید زندگی شادی برای ساکنان جزیره و دهکده خود بسازید. در این میان نیز می توانید با استفاده از همین مردم به کشف سرزمین های مجاور بپردازید تا زیبایی های طبیعت را بیشتر ببینید. طبیعتی که با مهربانی تمامی موجودات را در آغوش گرفته است و سعی دارد با موهبت های الهی به ما عشق و امید را بیاموزد.

سایر توضیحات: بازی Village Life Love & Babies یکی از جذاب ترین بازی های آفلاین ساخت دهکده و زندگی مجازی است که توسط شرکت بازی سازی Playdemic برای دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه شده است. این بازی به صورت ماهانه آپدیت های جدیدی دریافت می کند که در آن امکانات و داستان های بیشتری گنجانده شده است.  گرافیک این بازی طوری طراحی شده است که کوچکترین جزئیات نیز از قلم نیفتاده باشد تا گیمر بتواند با زیبایی های طراحی صحنه از بازی لذت ببرد. گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان است و تنها به هوش شما نیاز دارد که چگونه نیاز های مختلف مردم خود را برطرف کنید.

دانلود Village Life: Love & Babies جدید

ویژگی های اصلی بازی Village Life Love & Babies:

گیم پلی بسیار زیبا و جذاب

گرافیک فوق العاده همراه با جزئیات فراوان و صحنه پردازی های فوق العاده

قابلیت گشت و گذار در سرزمین های جدید برای کشف زیبایی های طبیعت

امکان گسترش خانواده ها و خود دهکده برای افزایش جمعیت بدون مشکل

قابلیت کشاورزی، ماهیگیری و استفاده از گیاهان طبیعی برای برطرف کردن نیاز طبیعی غذا

قابلیت ساخت وسایل جدید با استفاده از ابزارهای موجود برای پیشرفت دهکده

و …

Village Life Love & Babies

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *