دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی War for the Overworld The Under Games – PC نسخه CODEX + آخرین آپدیت

War for the Overworld The Under Games یک بازی مبارزه ای هفت مرحله ای است که شما را به چالش میکشد. با اسلحه های متفاوت به جنگ با دوستانتان بروید. این بازی دارای محیطی فوق العاده است که باعث میشود اوج هیجان را در خود احساس کنید. این بازی در سبک استراتژی بوده و در آوریل سال 2018 برای سیستم عامل ویندوز معرفی شده است. شخصیت های شما در این بازی دارای قدرت های ماوراءالطبیعه هستند که میتوانید با استفاده از آنها تمام دشمنان خود را از بین ببرید. البته این کار چندان هم آسان نخواهد بود. در مراحل مختلف بازی شاهد حضور انواع موجودات مختلف با توانایی ها و ویژگی های منحصر به فردی می باشید که باید با قدرت تفکر و استراتژی صحیح خود آنها را از بین ببرید.

سایر مشخصات بازی: در مبارزات هفت مرحله ای گیم پلی مختلفی برای کاربران در نظر گرفته شده است. در این نسخه از بازی شاهد حضور بسته های جدیدی از سلاح ها، سپرها و قدرت های مختلفی خواهید بود که میتوانید با آنها به جنگ با دشمنانتان بروید. می توانید نیروهای خود را آموزش دهید و به سمت دشمن بفرستید. این بازی با گیم پلی زیبا و جذابی که دارد میتواند مدتها شما را سرگرم کند. همچنین میتواند باعث افزایش مهارت شما در مواجهه با دشمنان احتمالیتان در بازی شود.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

War.for.the.Overworld.center

مشخصات بازی War for the Overworld The Under Games:

نام بازی: War for the Overworld The Under Games

پلتفرم: PC

زبان: انگلیسی

سال انتشار: 2018

شرکت سازنده: Brightrock Games

منتشر کننده: Brightrock Games

سبک بازی: استراتژیک شبیه سازآنلاین و تحت شبکه

نوع فایل: ISO

لینک مرتبط: STEAM

War for the Overworld The Under Games

به روز رسانی :

1397/04/02 آپدیت 2.0.1 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *