دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی WarCars v0.899 برای اندروید و iOS

WarCars بازی WarCars از جمله بازی های اکشن است که برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی منتشر شده است. با نصب این بازی به دنیای ماشین های جنگی و مسابقه ای بپیوندید! با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا به مبارزه و مسابقه مشغول شوید. ماشین جنگی خود را انتخاب کرده و به مسابقه با سایر رقیبان آماده شوید، بازی کنید و پول و امتیاز کسب کنید تا بتوانید دیگر ماشین ها و شخصیت های موجود در بازی را آزاد کرده و از بازی کردن با آن ها لذت ببرید. در این بازی شخصیت های با مزه ای وجود دارند که شما میتوانید آن ها را انتخاب کنید ولی شرط استفاده از آن ها منوط به بازی و کسب امتیاز توسط شماست. تجهیزات جنگی بسیار متنوع و مرگباری در اختیار شماست که میتوانید از آن ها برای نابودی دشمنان خود استفاده کنید. آن ها خریده و ماشین بی خطر خود را به جنگ افزاری بی رحم و خشن تبدیل کنید.

سایر توضیحات : اگر شما هم علاقه مند به بازی های اکشن هستید پس هرگز بازی WarCars را از دست ندهید! این بازی با گرافیک ساده و در عین حال جذاب 2 بعدی خود توانسته نظر بسیاری از کاربران اندرویدی در سراسر جهان را معطوف خود کند. بازی WarCars توسط شرکت بازی سازی Mad Aliens برای علاقه مندان به بازی های اکشن طراحی شده و اولین بار از طریق مارکت گوگل پلی برای کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی منتشر شده است. شما هم میتوانید بازی WarCars را از سایت دانلود فارسی دانلود کرده و بازی کنید. فرصت را از دست ندهید و این بازی را نصب کرده و ماشین جنگی خود را انتخاب کنید و برای نابودی دشمنان خود جنگ افزار دوست داشتنی خود را ارتقا دهید!

WarCars.center

ویژگی های بازی WarCars :

 – برخورداری از گرافیک 2 بعدی و در عین حال جذاب

 – وجود بیش از 120 نوع تجهیزات جنگی جهت نصب بر روی ماشین ها

 – وجود شخصیت های متنوع

 – گیم پلی ساده و روان

 – امکان بازی به صورت آنلاین

WarCars

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *