دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Wars Across The World Russian Battles – PC نسخه PLAZA

نبرد روسها در سال های مختلف از 1804 تا 1945 بدون شک در تمام جهان تاثیرات مختلفی را داشته است که نه تنها برای خود کشور روسیه بلکه برای کشور های همسایه و حتی کشور بزرگی چون آمریکا نیز تبعاتی به همراه داشته است. بازی Wars Across The World Russian Battles نبردهای کشور روسیه در سال های مختلفی نظیر Kavkaz 1804, Austerliz 1805,Tannenberg 1914,Koenigsberg 1945 و Berlin 1945 را به تصویر می کشد که در هر کدام از این نبردها، کشور روسیه با استراتژیک خاصی به میدان نبرد رفته و توانسته فتوحاتی را نیز کشور خود هدیه کند.

سایر توضیحات: بازی Wars Across The World Russian Battles جدیدترین پک الحاقی بازی Wars Across The World است که در آن از تمام ویژگی های کشور روسیه نام برده شده است و شما باید در این بازی، فرماندهی این لشکر بزرگ را بر عهده بگیرید. بازی Wars Across The World Russian Battles توسط شرکت Strategiae تولید و توسط شرکت Plug In Digital به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Wars Across The World Russian Battles center

مشخصات بازی Wars Across The World Russian Battles :

نام بازی : Wars Across The World Russian Battles

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Strategiae

منتشر کننده : Plug In Digital

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Wars Across The World Russian Battles

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *