دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Wildlife Park 3 Creatures of the Caribbean – PC نسخه PLAZA

Wildlife Park 3 Creatures of the Caribbean علاقه مندان به بازی طبیعت و بازی هایی که در دل طبیعت جریان دارند می توانند از Wildlife Park 3 – Creatures of the Caribbean نهایت لذت را ببرند. در این بازی زیبا و خوش رنگ به خلق سواحل باشکوه با خلیج ها و تالاب های زیبا و پرجاذبه بپردازید. می توانید برای زیبایی بخشیدن به محیط از دلفین ها، کوسه های خطرناک، لاک پشت های غول پیکر، فلامینگوهای رنگارنگ و زیبا و بسیاری دیگر حیوانات دوست داشتنی و جذاب استفاده کنید. اجازه دهید بازدید کنندگان از پارک شما خود را در دنیای دزدان دریایی غرق کنند و لذت ببرند. بازدید کنندگان را در آغوش گرم اختاپوس بزرگ جای دهید و از آنها با گوشت و کوکتل های خوشمزه پذیرایی کنید.

سایر مشخصات : این بازی جذاب و زیبا شامل بیش از 20 گونه حیوانات دریای کارائیب می باشد. حیواناتی شامل دلفین ها، کوسه ها، فلامینگوها، کروکودیل ها و لاک پشت های آبی. همچنین می توانید از بین چهار جاذبه جذاب که در این سرزمین برای شما برگزیده شده است انتخاب کنید تا پارک خود را هرچه جذاب تر و خلاقانه تر شکل دهید. از ده ها جاذبه و امکانات غذایی برای جذب بیشتر بازدید کنندگان استفاده کنید. از 14 دکور مختلف شامل مرجان های دریایی و سپر دزدان دریایی و… برای طراحی بهره ببرید و در پایان با استفاده از 4 گونه خاص گیاهان آبزی و دریایی طراحی خود را تکمیل کنید! اگر از دوست داران طبیعت و جاذبه های آن هستید و قصد دارید اوقاتی خوش را سپری کنید بازی Wildlife Park 3 – Creatures of the Caribbean را از دست ندهید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Wildlife.Park.3.Creatures.of.the.Caribbean.center

مشخصات بازی Wildlife Park 3 Creatures of the Caribbean :

نام بازی : Wildlife Park 3 Creatures of the Caribbean

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 22Dec, 2017

شرکت سازنده : b-alive gmbh

منتشر کننده : b-alive gmbh

سبک بازی : استراتژی ، سرگرم کننده

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Wildlife Park 3 Creatures of the Caribbean

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *