دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Wrestling Revolution 3D v1.900 برای اندروید و iOS + مود

Wrestling Revolution کشتی یکی از ورزشهای هیجان انگیز است که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. بازیWrestling  Revolution  3D جزو اولین بازی های شبیه سازی از رقابت های کشتی حرفه ای می باشد. اگر شما از طرفداران این سری از بازی ها هستید  و می خواهید همچون قهرمانان نامدار این ورزش از جمله مارک ویلیام کالوِی Under Taker، HBK و دیگر قهرمانان رقابت کنید و کمربند قهرمانی را به دست آورید ما Wrestling  Revolution  3D  را به شما پیشنهاد می دهیم. اگر با این ورزش آشنایی دارید و تکنیک های آن را خوب بلدید و به دنبال تجربه ای لذت بخش و تکرار نشدنی هستید خود را آماده کنید، رقابت را شروع کنید، با رقبایی بسیار قوی در سراسر جهان با وزن های مختلف رقابت کنید و بجنگید و از تمام توان و نیروی خود استفاده کنید تا رقیب خود را شکست دهید و قهرمان این ورزش حرفه ای شوید.

سایر مشخصات : توجه داشته باشید که برای شروع بازی لازم است تا با کارکرد کلید های کنترل اولیه که در صفحه بازی به نمایش گذاشته شده است آشنایی پیدا کنید  که ما در زیر خلاصه ای از این نکات را ارائه داده ایم. آموزش های تکمیلی دیگری نیز برای آشنایی با تکنیک ها در بازی برای شما قرار داده شده است که میتوانید آن ها را مطالعه کنید. این بازی جذاب که بیش از 50 میلیون کاربر در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند محصولی از شرکت MDickie می باشد که اکنون در اختیار شما می باشد.

CURSORS = حرکت (دو ضربه با سرعت بسیار بالا پشت سرهم بزنید)

A = حمله ( از هر سمت میتوانید به رقیب خود حمله کنید )

G = با این گزینه میتوانید چنگ بیاندازید

R = اجرا

P  = رقیب خود را بردارید یا به زمین بزنید

دانلود بازی Wrestling Revolution 3D

ویژگی های بازی Wrestling Revolution 3D :

– طراحی بسیار نزدیک به واقعیت با صحنه های بسیار جذاب برای جلب توجه بازیکنان

– جلوه های صوتی هیجان انگیز که لذت بازی را چند برابر می کند

– بازی به صورت رایگان ارائه شده است ولی در صورت نیاز جهت ارتقا توانایی های خود میتوانید با فعال کردن گزینه مورد نظر خرید انجام دهید.

– قابلیت آشنایی با قدرت رقبای خود در طول بازی

– قابلیت نبرد و مبارزه با بیش از 20 کشتی گیر

– قابلیت ذخیره بازی های انجام داده شده و ادامه بازی با رقیبی دیگر

– در دسترس بودن قوانین و مقررات بازی برای آشنایی بازیکنان

Wrestling Revolution 3D

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *