دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Xenus 2. White gold – PC

Xenus 2. White gold جزایر کارائیب، جرایری پر از رمز و راز و داستان های عاشقانه. این جزایر هم زیبایی های بسیار دارند و هم خطرهای فراوان! قرن ها پیش آب های این منطقه با دزدان دریایی و ماجراجویان پر رونق بود. این وضعیت چندان تغییر نکرده است. بسیاری کتاب ها در رابطه با منطقه کارائیب نگارش شده اند و فیلم های بسیاری در آن رابطه ساخته شده است. اکنون شما این فرصت منحصر به فرد را به دست آورده اید تا از این مکان بازدید کنید و شخصاً شاهد زندگی روزمره دلال های مواد مخدر، راهزنان و مافیاها باشید. در این بازی شما قادر خواهید بود در رویدادهای اسرار آمیز شرکت کنید و در جنگ های بین نیروهای مختلف وارد شوید و یا اینکه تنها به نوشیدن آبمیوه های گرمسیری بپردازید. جزایر کارائیب منتظر شما هستند…

سایر مشخصات : قهرمان اصلی بازی Xenus 2. White gold. برای رسیدن به سری رویدادهای اسرار آمیز ی وارد جزیره می شود اما به سرعت مشکلاتی به وجود می آید که تنها شما می توانید به او کمک کنید. گیم پلی این بازی ترکیبی از تیر اندازی اکشن و نقش آفرینی می باشد که به صورت مدرن و منحصر به فرد طراحی شده است. می توانید تمام جزایر کارائیب را مشاهده کنید و وارد آنها شوید که مشابهی در دنیا ندارند! صدها ساختمان و سازه انهدام پذیر در بازی وجود دارند که به دست فراموشی سپرده شده اند! همچنین بیش از 25 ماشین مختلف از تانک و کامیون تا هلی کوپتر و ناوهای جنگی در اختیار شما می باشد. به علاوه آب و هوای واقعی بازی بر جذابیت های آن افزوده است تا شما بتوانید تجربه ای متفاوت داشته باشید.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

Xenus.2.White.gold.center

مشخصات بازی Xenus 2. White gold :

نام بازی : Xenus 2. White gold

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 23Nov, 2016

شرکت سازنده : Deep Shadows

منتشر کننده : GFI

سبک بازی : اکشن

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Xenus 2. White gold

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *