دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود تمامی مجموعه های Digital Juice Print Design Elements

كمپاني Digital Juice یکی از مطرح ترين كمپاني های توليد كننده طرح هاي لايه باز و تمپلیت هاي از پيش ساخته شده براي نرم افزارهاي گرافيكي ، ميكس و مونتاژ و اديت صوتيست كه با دارا بودن بيش از 700 محصول رتبه اول را در اين زمينه را از آن خود كرده است . اين مجموعه تركيبي از طرح هاي نقشينه و نقاشي هاي سنتي و مدرن مي باشد .

دانلود تمامی مجموعه های Digital Juice Print Design Elements

گرافيست ها و طراح هایي كه مي خواهند در زمينه طراحي پوستر و كاتالوگ و كارهاي هنري فعاليت كنند اين مجموعه با داشتن فايل هاي لايه لايه و با فرمت psd ابزار مناسبي براي شما مي تواند باشد . در اين مجموعه از اشكال و بافت هاي پيچيده و و با رنگ های متنوع از اقوام و ملل مختلف براي ارسال و دريافت پيام ها جهت استفاده در آگهي هاي تجاري و تبليغاتي بين المللي عوامل ساده و زيبا و با بهره گيري از طبيعت و تركيب آن با تخيلات نقاشان و گرافيست ها اين مجموعه را بيش از پيش با ارزش نموده است .

دانلود تمامی مجموعه های Digital Juice Print Design Elements

Digital Juice Print Design Elements مجموعه ای بسیار محبوب برای طراح ها می باشد . این مجموعه از یک کتاب خانه گسترده و منحصر به فرد با عناصر لایه لایه مستقل با وضوح تصویر بسیار بالا ساخته شده است . این تصاویر از لایه های باز با حداکثر انعطاف پذیری ارائه شده است .

 

ویژگی های این مجموعه :

– فایل های PSD لایه لایه در هر حجم

– دارای بهترین ابعاد برای کیفیت بالای چاپ ( 5000 pixel x 5000 pixel )

– اشكال و بافت هاي پيچيده و و با رنگ های متنوع از اقوام و ملل مختلف

– وضوح تصویر بسیار بالا

– دارای لایه های باز با حداکثر انعطاف پذیری

  • 2 replies
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        متاسفانه چون این مجموعه با هزینه جمع آوری شده فعلا فقط در فروشگاه سایت عرضه میشه

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *