دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود دوره آموزشی Learn Basic Excel Skills For Beginners از Udemy

Microsoft Excel یک ابزار قدرتمند و ضروری برای مدیریت و ارائه اطلاعت و داده ا در محیط کاری امروزی می باشد. در این دوره آموزشی کوتاه و مقدماتی می آموزید که چگونه برگه جدید ایجاد کنید، فرمول و فانکشن (Functions) بنویسید، داده ها را فیلتر و یا تر تیب بندی کنید و خلاصه داده ها را به صورتی حرفه ای ارائه کنید. از جمله مباحث پوشش داده شده در این دوره عبارتند از: Office 365 چیست و نحوه پیکربندی آن، آشنایی با رابط کاربری Excel 2016، شخصی سازی اکسل برای دسترسی سریع تر، وارد کردن داده ها، ایجاد فایل های جدید، وارد کردن داده های خودکار، وارد کردن تاریخ و زمان، افزودن عنوان، افزودن توضیحات، ذخیره سازی، ساخت فرمول و فانکشن، ساخت جدول، افزودن اشکال، تغییر فرمت فونت ها و اعداد، فرمت های شرطی، طراحی حاشیه، کار با چینش ها، تنظیم طول و عرض ستون ها و … . در پایان دوره مهارت های لازم و کاربردی برای اینکه بتوانی با اعتماد بنفس با نرم افزار اکسل کار کنید را کسب خواهید کرد.

 

دانلود دوره آموزشی Learn Basic Excel Skills For Beginners از Udemy

 

مشخصات دوره آموزشی  Learn Basic Excel Skills For Beginners :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : udemy

– مدرس : Bluelime Learning Solutions

– فایل تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 4 ساعت و 37 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

Learn Basic Excel Skills For Beginners

  • 2 replies
      • وحید حسنی says:

        سلام دوست عزیز. دوره آموزشی کامل هست و مدت زمانش هم 4 ساعت و 37 دقیقه هست. مدت زمان دوره در توضیحات اشتباه ذکر شده بود. ممنون بابت اطلاع رسانی، اصلاح شد.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *