دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود دوره آموزشی Learn How To Code: Google’s Go (golang) Programming Language

GO می تواند انتخابی شگفت انگیز برای یادگیری یک زبان برنامه نویسی باشد که چرا که توسط همانی افرادی ابداء شده که زبان Unix ، C و UTF-8 را ابداء کرده اند، که هرسه تاثیری قابل توجه در علوم کامپیوتر داشته اند. هدف از به وجود آمدن زبان GO ایجاد زبانی مدرن است که به راحتی بتواند با هسته های مختلف کار کند، پیاده سازی همزمان آسانی داشته باشد، با محیط های برنامه نویس مختلف سازگار باشد و به برنامه نویسی را برای برنامه نویسان آسان کند. این زبان توسط بهترین متخصصان حوزه علوم کامپیوتر در یکی از بهرتین کمپانی های نرم افزاری یعنی گوگل خلق شده است.

اما چرا گوگل تصمیم به خلق زبان برنامه نویسی GO گرفت؟
به گفته گوگل زبان GO به دلیل نا امید کننده بودن زبان ها و محیط های برنامه نویسی موجود در ایجاد برنامه برای سیستم ها به وجود آمده است. برنامه نویسی به عملی سخت تبدیل شده بود و انتخاب زبان مناسب برای برنامه نویسی به مشکلی بزرگ. در این بین افراد مجبور بودند از بین کامپایل کارآمد، اجرای کارآمد و ساده بودن برنامه نویسی با توجه به موارد ذکر شده یک زبان را انتخاب کنند با این حال هر سه  در هیچ یک از زبان های اصلی موجود نبود. GO در تلاش است تا ساده گی کد نویسی یک زبان تفسیری (interpreted) را با پویایی در تایپ و امنیت و بهره وری ترکیب کرده و یک زبان از نوع کامپایل ارائه کند. این زبان مدرن همچنین برای پشتیبانی از محاسبات چند هسته ای و گروهی مناسب می باشد. در نهایت باید گفت که GO قصد دارد که سریع باشد به طوری که در مدت کوتاه بتوان یک فرآیند قابل اجرا را بر روی یک سیستم پیاده کرد.
GO یک زبان برنامه نویسی متن باز (open source) می باشد در نتیجه به ساده گی می توان اپلیکیشن قابل اطمینان و کارآمدی را با آن توسعه داد. GO یک زبان جامع با ویژگی های مدرن می باشد که ساختاری تمیز داشته و توسط مستندات خوب و قدرتمند حمایت می شود که آن را زبانی ایده آل برای یادگیری تبدیل کرده است. از آن جا که بیشتر زبان های پرکاربرد مانند ++C ، C و جاوا چند دهه پیش ابداء شذه اند با فناوری های امروزه بهینه و یکپارچه نیستند. اما زبان GO با پشتیبانی از بسیاری از فناوری های روز مانند: کانال های ارتباطی و concurrencies تفاوت قابل ملاحظه ای بین خود و زبان های دیگر به وجود آورده است. این زبان همچنین چندین استاندارد برای کد نویسی دارد تا کد شما هر چه بیشتر تمیز تر و کارآمد تر باشد. به علاوه این که این زبان سیستم بررسی تایپ داخلی دارد تا تست Batch هرچه سریع تر و آسان تر صورت گیرد.

 

*با عرض پوزش مشکل لینک های دانلود برطرف شد.*

 

دانلود دوره آموزشی Learn How To Code: Google's Go (golang) Programming Language

 

مشخصات دوره آموزشی Learn How To Code: Google’s Go (golang) Programming Language :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : udemy

– مدرس : Todd McLeod

– فایل تمرینی : ندارد

– مدت زمان آموزش : 21 ساعت و 10 دقیقه

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

Learn How To Code: Google’s Go (golang) Programming Language

  • 12 replies
    1. رضا says:

      سلام .
      لطفا نسخه جدید این آموزش رو قرار بدید. مدت آموزش به 41 ساعت افزایش پیدا کرده.
      لینک آموزش :https://www.udemy.com/learn-how-to-code
      با تشکر

      پاسخ دادن
    2. حامد says:

      فقط میتونم بگم عالییییییییییییییییییییی
      کارتون عالیه ب احترامتون بلند میشم تشویق میکنم

      پاسخ دادن
    3. محمد says:

      سلام خسته نباشید
      مثل همیشه عالی هستید
      منتظر هستیم این لینکها هم آپلود بشن

      ادامه بدید به کار خوبتون

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *