دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود دوره آموزش عکاسی در فضای باز با استفاده از گوشی هوشمند

Outdoor Photography for Smartphone دوره آموزش عکاسی در فضای باز با استفاده از گوشی هوشمند می باشد که در آن کریس برکارد، عکاسی از فضای باز و طبیعت را در کلاس متفکرانه‌ی ۴۵ دقیقه‌ای به شما یاد خواهد داد و ثبت عکس‌های خارق‌العاده از چشم‌اندازها، کوه‌ها و تجارب هیجان‌انگیز با گوشی هوشمند خود را یاد خواهید گرفت.
با چند لنز جیبی سرّی، کریس دنبال‌کننده‌های اینستاگرام خود را به بیش از دو میلیون افزایش داده است و الآن می‌خواهد به شما نشان دهد چگونه این کار را انجام دهید.
در این دوره یاد خواهید گرفت چگونه تصاویر حرفه‌ای منحصربفرد که بیننده را در خود غرق می‌کند را ثبت کنید ؛

مواردی که در این دوره یاد خواهید گرفت :
1. ایده: هر درس شامل داستان پشت‌صحنه‌ی عکس‌های کریس از سفرهایش، از موج‌سواری در شمال روسیه تا کمپینگ در قطب شمال، است.
2. تکنیک‌های عکس‌برداری موبایل: یادبگیرید چگونه عکس‌های خود را با سبک‌های ماندنی ثبت کنید. از ضد نور گرفته تا خطوط پیشرو و تکنیک‌های بسیار دیگر
3. ویرایش حرفه‌ای روی موبایل: با راهنمایی‌های قدم به قدم کریس و استفاده از اپلیکیشن Adobe Lightroom Mobile (قابل نصب بر روی اندروید و ios)، ویرایش‌های خود روی موبایل را ارتقا دهید.

نام: Outdoor Photography for Smartphone
حجم فایل: 928 مگابایت
شرکت سازنده: skillshare
کیفیت: 720p
زیرنویس: ندارد
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: mp4
منتشر کننده: skillshare
رمز فایل: www.download.ir
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *