دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود دیکشنری اندروید American Heritage English Free v10.0.413

شما با دانلود دیکشنری American Heritage English قادر خواهید بود در هر مکان، چه در محل کار و چه در منزل، چه در مدرسه و چه در دانشگاه و در هر لحظه، چه در هنگام استراحت و چه در هنگام کار، چه در هنگامی که در مترو و اتوبوس هستید، از آن بر روی تلفن همراه هوشمند خود استفاده نمایید. Dictionary American Heritage English Free یکی از جامع ترین و کامل ترین دیکشنری های موجود بر اساس فرهنگ لغت آمریکایی برای پنجمین بار مورد ویرایش قرار گرفته و منتشر گردیده است.

اکنون شما با استفاده از نسخه رایگان این نرم افزار آموزشی به راحنی قادر خواهید بود به 10.000 کلمه و عبارات جدید، بیش از 4.000 تصویر رنگی و مفهومی دسترسی داشته باشید و با جدیدترین روش های آموزشی زبان در کمترین زمان ممکن کلمات و عبارات را با تلفظ و لهجه صحیح فراگیرید. در نسخه جدید نرم افزار رایگان American Heritage English Free واژه های اختصاصی رشته های زیست شناسی و نجوم نیز اضافه گردیده است. نقشه و مکان های جغرافیایی کاملا ویرایش و آپدیت شده و ظاهری جذاب تر نسبت به نسخه پیشین خود دارد. یکی از ویژگی های دانلود دیکشنری American Heritage English Free استفاده از واژه ها و عبارت های مترادف و متضاد است که با استفاده از از داستان ها ها، اشعار و عبارات نویسندگان و شاعران کلاسیک و معاصر سعی نموده، نسخه ی جامع تری ارائه دهد.

از دیگر ویژگی های دیکشنری رایگان American Heritage English :

    – استفاده از جستجوی خودکار، این امکان را به شما می دهد کلمه پیشنهادی مورد نظر خود را سریعتر بیابید.

– با استفاده از موتور جستجوی جدید بر روی دیتابیس، در هنگام جستجوی کلمه، برای شما کلمه مورد نظر را در عبارات، داستان ها و اشعار نیز جستجو و تمثیل زده می شود.

– استفاده از فیلتر Fuzzy که زمانی که شما به دنبال واژه ای هستید که نمی دانید چگونه نوشته می شود به شما در پیدا کردن آن واژه کمک می کند.

– جستجو کلمات از طریق دوربین تلفن همراه.

– اگر نمی دانید یه عبارت و یا کلمه چگونه نوشته می شود از دستیار صوتی استفاده کنید و برای شما تایپ صحیح را انجام می دهد.

– شما قادر خواهید بود تعاربف جدید محتوایی جدید از واژه ها و عبارات و اشعار به اشتراک بگذارید.

و …

تغییرات نسخه جدید :

تلفظ صوتی

ترجمه کلمات و عبارات در هر کجا از محیط اندروید با استفاده از ضربه زدن بر روی متون

دارای چهار تم با اتمسفر رنگی متفاوت برای جداسازی فرهنگی عبارات و کلمات

استفاده از دیتابیس بهینه تر برای جستجوی سریعتر

ویژگی های آفلاین

و فیکس نمودن باگ ها

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *