دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود دی ال سی Call of Duty Black Ops III Salvation DLC نسخه RELOADED

Call of Duty Black Ops III Salvation DLC چهارمین دی ال سی از بازی اکشن و ماجراجویی Call of Duty Black Ops III می باشد که توسط استودیوی Treyarch ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Activision برای پلتفرم PC روانه بازار است . محتویاتی که برای این DLC منتشر شده است ، 4 نقشه مولتی پلیر Citadel ،Micro ،Outlaw و Rupture و یک نقشه زامبی Revelations را شامل می شود . در Revelations که فصل پایانی تجربه زامبی را برای پلیرها رقم خواهد زد ، سرانجام با Doctor Monty روبرو خواهید شد . برخلاف نسخه قبلی ، زامبی ها قدرتشان چندین برابر شده و باعث می شوند احساس خطر بیشتری کنید . در این DLC شاهد مناطق مختلفی از جمله فاعه های باستانی ، نقشه های مورد علاقه پلیرها در Black Ops 2 ، نبرد در آینده برای نجات زمین و یک منطقه جنگی کوچک در فصل تابستان ، خواهیم بود .

سایر توضیحات : به دنیای Call of Duty Black Ops خوش آمدید ، جایی که ربات ها بر علیه انسان ها شورش کره اند و دیگر مرزی میان انسانیت و ربات وجود ندارد . همانند تمامی نسخه های Call of Duty Black Ops ، وظیفه تولید و توسعه این بسته الحاقی را هم استودیوی معروف و خوشنام Treyarch به عهده گرفته است . بلک آپس 3 ، دوازدهمین قسمت از سری بازی های ندای وظیفه می باشد که در ژانر شوتر اول شخص – علمی تخیلی جای می گیرد . برای ساخت این بازی از موتور گرافیکی iw engine استفاده شده که موتور گرافیکی تمام سری کال آو دیوتی نیز بوده است .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود دی ال سی Call of Duty Black Ops III Salvation DLC نسخه RELOADED

مشخصات بازی Call of Duty Black Ops III Salvation DLC :

نام بازی : Call of Duty Black Ops III Salvation DLC

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Treyarch

منتشر کننده : Activision

سبک بازی : اکشن و ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : WIKIA

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Call of Duty Black Ops III Salvation DLC