دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود دی ال سی FAR CRY 4 Vally Of The Yeti Addon

نسخه جدید آپدیت بازی Far Cry 4 ( آپدیت 1.9 بازی Far Cry 4 ) به تازگی برای نسخه کامپیوتر توسط استدیو سازنده Ubisoft منتشر شده است . این آپدیت همانند نسخه های قبل بسیاری از مشکلات بازی که در نسخه های قبلی برطرف نشده بود را رفع می کند . این نسخه از این آپدیت توسط تیم معروف 3DM  و Reloaded کرک و منتشر شده است . در این بازی در کشوری غرق در سنت و خشونت در میان رشته کوه های هیمالیا به اسم Kyrat هستید که درگیر جنگ های داخلی ما بین قبایل خود می باشد . نام شخصیت شما در این بازی Ajay Ghale می باشید و به کایرات سفر کرده تا به آخرین درخواست مادر خود قبل از مرگ مبنی بر پخش کردن خاکستر او در سرزمین خود عمل کنید که خود را میان یک نزاع و درگیری داخلی می بینید . در بازی Far Cry 4 باید وارد دنیای Open World و سبک اکشن , ماجرایی بازی شوید و داستان های آن را دنبال کنید .

 

تغییرات دی ال سی FAR CRY 4 Vally Of The Yeti Addon :

NEW OPEN WORLD
Explore and survive the new beautiful and majestic landscape of Kyrat at the top of the Himalayas.DEFEND AND UPGRADE YOUR CAMP
Once you capture the camp, this location will become your safe house. Fortify your camp by completing side quests during the day, and defend it from waves of attackers at night.UNCOVER THE MYSTERY
A mysterious cult inhabits this valley and now hides a secret based on old legends. Discover the secret behind the cult of The Awakened Ones, and survive the yetis.

به روز رسانی :

1392/12/25 دی ال سی Vally Of The Yeti Addon نسخه ALI213 اضافه شد