دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود سریال رقص روی شیشه با 4 کیفیت – قسمت 12 اضافه شد

رقص روی شیشه درباره رعنا و یغما می باشد . آنها زندگی خوب و عاشقانه‌ ای دارند اما زندگیشان را سایه‌ رازهایی که پنهان کرده‌ اند، تهدید می‌ کند و همین پنهان‌ کاری، ماجراهای هولناکی را برایشان رقم می‌ زند … . این سریال، یکی از پربازیگرترین سریال‌ های شبکه نمایش خانگی است . رقص روی شیشه اولین سریال پرخواننده نیز می باشد و تا کنون حضور 12 خواننده قطعی شده است . هرکدام از این خواننده ها قرار است قطعه های جدیدی در این سریال بخوانند . از خوانندگان این سریال می توان به رضا صادقی، بابک جهانبخش، محمد علیزاده، مهدی یغمایی، مهدی مقدم، محمد زندوکیلی، رضا بهرام، فرزاد فرزین، انوشیروان تقوی و هوروش بند اشاره کرد . سحر قریشی با بازی در سریال رقص روی شیشه سومین تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی را خواهد داشت . فیلمنامه این سریال براساس طرحی از ابوالفضل کاهانی و به قلم طلا معتضدی نوشته شده که فضایی عاشقانه و اجتماعی دارد. این سریال قرار است در روز دوشنبه بیست و نهم بهمن در شبکه نمایش خانگی کشور پخش شود .

از بازیگران این سریال می توان به بهرام رادان، مهتاب کرامتی، امير آقايى، مهرداد صدیقیان، ميترا حجار، هدی زین العابدین، حامد کمیلی، ستاره اسکندری، بيتا فرهى، سحر قریشی، همايون ارشادى، ترلان پروانه، علیرضا زمانی نسب، ابوالفضل میری، جواد یحیوی، احسان عباسی، بیژن افشار، عباس توفیقی، هانی صالحی، پانته‌آ کیقبادی، نگار جعفری، مجتبی واشیان، دلساکریم زاده، احسان سعادتی، دانیال کریمی‌ و حسین شمس رضوی اشاره کرد .

 

نام: رقص روی شیشه
تاریخ انتشار: 1397
زبان: فارسی
ژانر: عاشقانه - اجتماعی
محصول کشور: ایران
کارگردان: مهدی گلستانه
تهیه کننده: پیمان جعفری
نویسنده: طلا معتضدی
ستارگان: بهرام رادان، مهتاب کرامتی، امير آقايى، مهرداد صدیقیان، ميترا حجار و ...

به روز رسانی :

1398/03/12 پیش فروش قسمت 12 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *