دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود سریال میکائیل به صورت کامل

سریال میکائیل ، نام جدیدترین ساخته ی کارگردان بزرگ سینما و تلویزیو ایران یعنی سیروس مقدم می باشد که به قلم سعید نعمت الله نوشته شده است و بعد از نوروز 94 هر شب به روی آنتن شبکه یک سیما رفته . این سریال هم مانند دیگر ساخته های سیروس مقدم مثل سری پایتخت ، مجموعه مدینه ، سریال چهار دیواری و … توانسته علاقمندان و مخاطبان بسیاری از سنین مختلف را به خود جذب کند . میکائیل مضمونی پلیسی دارد و  با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و شبکه یک سیما در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک تولید شده است . این فیلم پلیسی  درباره یک مامور سخت کوش پلیس به نام میکائیل است که برای استقرار نظم و آرامش بیشتر تلاش می کند اما در ماجرایی به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود . تولید سریال میکائیل  پاییز سال گذشته با هنرمندی کامبیز دیرباز ، بهنوش طباطبایی ، کامران تفتی ، علیرضا خمسه ، پرویز پورحسینی ، کاوه سماک باشی ، مجید واشقانی ، علی دهکردی ، متین ستوده ، مجید مشیری ، علی صالحی ، مجید سعیدی ، امیر حمیدزاده و مریم خدارحمی آغاز شد و در لوکیشن های پارک ارم ، فرودگاه ، راه‌آهن ، بیمارستان ناجا و خانه میکائیل در تهران ، لواسان ، جزیره قشم ، جزیره هنگام و دره ستارگان قشم مقابل دوربین رفت . این مجموعه به تهیه کنندگی الهام غفوری که سابقه همکاری در سه گانه پایتخت را نیز دارد ساخته شده است .

Mikael.www.Download.ir

مشخصات دیگر سریال سریال میکائیل :

– ژانر : سریال – پلیسی

– شرکت سازنده : شبکه یک سیما

– تهیه کننده : الهام غفوری

– کارگردان : سیروس مقدم

– نویسنده : سعید نعمت الله

– بازیگران : کامبیز دیرباز – بهنوش طباطبایی – کامران تفتی – علیرضا خمسه – پرویز پورحسینی – کاوه سماک باشی – مجید واشقانی – علی دهکردی

– سال تولید : 1393

– زمان پخش : از 22 فروردین 1394

– وضعیت نمایش : در حال پخش

– زبان : فارسی

– کیفیت نمایش : 576*720

– فرمت فایل : mp4

به روز رسانی :

1393/02/21 - قسمت آخر اضافه شد .