دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود سریال Dino Dan با کیفیت 720p

داستان سریال درباره ی یک پسر 10 ساله است که به دایناسور ها علاقه زیادی دارد . او آنقدر به دایناسور ها علاقه دارد که می تواند آنها را در دنیای واقعی ببیند اما هیچ شخص دیگری نمی تواند آنها را ببیند . در این سریال که لایو اکشن همراه با CGI ( گرافیک کامپیوتری ) است، دیرینه شناسی به نام دن هندرسون ( Dan Henderson ) به همراه دوستانش به ماجراجویی در دنیایی مدرن می پردازند . دنیایی که دایناسور ها می توانند آزادانه در آن زندگی کنند . در آنجا، دن و دوستانش حقیقت هایی درباره گذشته کشف می کنند و به بچه ها اطلاعات علمی ای درباره دایناسور ها، گونه های مختلف آنها و … را آموزش می دهند . اولین قسمت سریال کانادایی دینو دن Dino Dan به کارگردانی J.J. Johnson و نویسندگی Christin Simms و J.J. Johnson در تاریخ 25 می 2009 در کشور کانادا در شبکه TVOKids و در تاریخ 5 ژانویه 2010 در کشور آمریکا پخش شد . از ستارگان و بازیگران سریال دینو دن Dino Dan می توان به  Jason Spevack, Sydney Kuhne, Isaac Durnford, Jaclyn Forbes, Allana Harkin, Ricardo Hoyos, Trek Buccino, Keana Bastidas, Sarah Carver, Andrea Martin, Jason Hopley اشاره کرد .

 

Dino Dan - Screen

 

مشخصات سریال Dino Dan : 

– ژانر :خانوادگی – علمی

– کارگردان : J.J. Johnson

– نویسندگان : Christin Simms و J.J. Johnson

– استودیو های سازنده : Bell Broadcast and New Media Fund,Sinking Ship Entertainment

– محصول کشور : کانادا

– شبکه پخش کننده : TVOKids

– تاریخ انتشار اولین قسمت : 25 می 2009

– مدت زمان هر قسمت : 22 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p

– فرمت فایل : AVI

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

  • 12 replies
    1. میترا says:

      سلام ،،امکان دانلود وجود نداره چکار باید کرد من روی لینک دانلود میزنم و روی قسمتی که میخوام دانلود کنم اما دانلود نمیشه؟؟!!

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *