دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود سریال Gotham 2014 با کیفیت 1080 و زیرنویس فارسی

Gotham 2014 یک سریال تلویزیونی جنایی درام می باشد که در سال 2014 توسط کمپانی DC Comics ساخته شده است . ساخت این سریال بر عهده Bruno Heller بود است که یکی از نویسندگان مطرح در زمینه ساخت سریال تلویزیونی می باشد و سابقه ساخت سریال های تلویزیونی موفقی چون The Mentalist و Gotham را در کارنامه هنری خود دارد و برای ساخت این سریال های تلویزیونی موفق به کسب جوایز بسیاری نیز شده است .

خلاصه داستان : تاکنون فیلم ها و سریال های متفاوتی در رابطه با شهر گاتاهام و قهرمانان و شخصیت های منفی این شهر ساخته شده است ، اما تاکنون هیچ کدام از این سریال ها و فیلم ها پا را فراتر از داستان این شخصیت ها نگذاشته اند و به تعریف شرایط حال آنها بسنده کرده اند . در سریال تلویزیونی گاتهام برونو هلر سازنده سریال این بار داستان این شخصیت های محبوب را در فضای دیگری به تصویر می کشد ، شما در این سریال شاهد جوانی و کودکی این شخصیت ها خواهید بود ، جیمز گردن در این سریال به تازگی وارد نیروی پلیس شهر گاتهام شده است و شخصیت هایی مانند پنگوئن در ابتدای راه خود برای تبدیل شدن به یک شخصیت منفی قدرتمند می باشند و همچنین شخصیت بروس وین که همان بتمن نام آشنای سینما و تلویزیون می باشد در آستانه نوجوانی می باشد و به تازگی خانواده خود را از دست داده است . از نکات جالب توجه این سریال جذاب و دیدنی می توان به نقش آفرینی نفس گیر بازیگران این سریال تلویزیونی اشاره کرد . 

مشخصات دیگر :

– ژانر : سریال – درام – جنایی

– خالق : Bruno Heller

– شرکت سازنده : DC Comics

– بازیگران : Ben McKenzie – David Mazouz – Robin Lord Taylor

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ شروع : 2014

– مدت زمان هر قسمت : 42 دقیقه

– تعداد فصل : 2

– تعداد قسمت : 22 قسمت

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080Webdl

– فرمت فایل : Mkv

– زیرنویس فارسی : دارد

– پیوند : IMDB

به روز رسانی :

1394/12/22 تا قسمت 13 بهمراه زیرنویس فارسی اضافه شد .