دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود سریال iron fist

داستان سریال مشت آهنین از این قرار است ک دنی رند ، یکی از اهالی متمول شهر نیویورک است که در کودکی به همراه والدینش به کشور تبت سفر می‌کند. اما قبل از رسیدن به مقصد ، هواپیمای آنها سقوط می‌کند و والدین او جان خود را در این سانحه از دست می‌دهند. دنی توسط اهالی کان لان نجات داده می‌شود و آنها فنون کنگ‌فو را به او می‌آموزند و در نهایت به خاطر توانایی‌هایش ملقب به مشت آهنین می‌شود. پس از رسیدن به دوران جوانی ، دنی به شهر نیویورک بازمی‌گردد و کنترل شرکت چند صد میلیون دلاری پدرش را بار دیگر به دست می‌گیرد. دنی رند جوانی است که توسط راهبانی از مرگ نجات داده میشود و در ادامه به او آموزش هنرهای رزمی می‌دهند. او با کسب این مهارت ها و با کمک نیروی عرفان، به ابرقهرمانان محله هلز کیچن برای پاکسازی جرم و جنایت، می‌پیوندد.

سایر توضیحات: سریال Iron Fist مشت آهنی سریالی آمریکایی در سبک اکشن و درام محصول شبکه NetFlix است که فصل اول ۱۳ قسمتی آن از ۱۷ ام مارچ سال جاری به نمایش درآمد.این سریال و سه سریال دیگر منبع الهام سریالی جدید تحت عنوان The defenders میباشد که از هجدهم آگوست شروع به پخش کرد. از بازیگران مطرح این سریال میتوان به Jessica Henwick,Tom pelphrey,Jessica stroup اشاره کرد. این سریال توسط Scott Buck ساخته شده است و Evan Perazzo تهیه کنندگی آن را برعهده داشته است. این سریال را Marvel Television تولید کرده است و حق خش آن به شرکت NetFlix تعلق دارد.

*این سریال توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود سریال iron fist

مشخصات سریال تلوزیونی iron fist :

– ژانر : اکشن – درام – ابرقهرمانی

– کارگردان : Scott Buck

– نویسنده : Roy Thomas

– استودیوی سازنده : Marvel Television

– محصول کشور : آمریکا

– مدت زمان سانسور : متغییر نسبت به هر قسمت

– تاریخ انتشار : 2 اکتبر 2016

– مدت زمان : 55 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش :  720p – BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– دوبله فارسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

iron fist

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *