دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فصل اول سریال Luke Cage 2016

Luke Cage 2016 لوک کیج نام سریالی در ژانر اکشن , جنایی , درام , علمی تخیلی می باشد که توسط استودیوی ABC Television Studio ساخته شده است . این سریال بر اساس شخصیتی با همین نام از کمیک مارول ساخته شده است . کارل لوکاس یا همان لوک کیج یک محکومی سابق می باشد که دارای قدرت مافوق بشریت است . پوست او در مقابل هر جسمی سخت و نفوذناپذیر می باشد و او از همین قدرت خود برای مبارزه با دشمنان دست به کار می شود . داستان سریال با حساسیت بالایی از کمیک الهام گرفته شده و دیدن جزئیاتی هرچند ناچیز وساس فیلم ساز نسبت به کمیک این سریال را نشان می دهد . این سریال توسط شبکه Netflix در قالب 13 قسمت به صورت یکجا در تاریخ 30 سپتامبر پخش شد . نقدهایی که نسبت به سریال لوک کیج بود همه مثبت بوده و نشان از قدرت مند بودن این سریال می باشد .

دانلود سریال Luke Cage 2016

سایر توضیحات : سریال Luke Cage توسط Cheo Hodari Coker تهیه شده است . Coker که به تازگی به حرفه ی تهیه کنندگی پرداخته است آثاری چون NCIS : Los Angeles و Almost Human را در کارنامه ی هنری خود دارد . ساخت این سریال ارتباط مستقیم با دو سریال قبلی این شبکه و در همان محیط روایت می شود . تلوزیون مارول تا به حال عنوان موفق Dreadevil و Jessica Jones را پخش کرده بود که به جرات می توان گفت هر دو سریال بسیار قدرتمند عمل کردند . حال آنها قصد دارند با ارائه شخصیت Luke Cage سریالی را در آینده بسازند که از تمام کارکترها در آن حضور داشته باشد . از بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می توان به Mike Colter , Simone Missick و Theo Rossi اشاره کرد .

*این سریال توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود سریال Luke Cage 2016

مشخصات سریال Luke Cage 2016 :

– ژانر : اکشن – جنایی – درام – علمی تخیلی

– کارگردان : Cheo Hodari Coker

– نویسنده : Marvel Comic

– استودیوی سازنده : ABC Television Studio

– محصول کشور : آمریکا

– شبکه پخش کننده : Netflix

–مدت زمان سانسور : متغییر نسبت به هر قسمت

– تاریخ انتشار : 30 سپتامبر 2016

– مدت زمان هر قسمت : 55 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720p

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

Luke Cage 2016

به روز رسانی :

1395/10/13 قسمت 2 و 3 به همراه زیرنویس فارسی اضافه شد
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *