دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود سریال Narcos به صورت کامل

Narcos نام سریال تلوزیونی می باشد که توسط استودیوی Gaumont International Television ساخته شده و توسط شبکه Netflix در حال پخش می باشد . نارکوس بازگو کننده ی داستان واقعی رشد و توسعه کارتل مواد مخدر کوکائین در سراسر جهان و تلاش بیش از حد آنها برای مبارزه با قانون و عملیات وحشیانه آنها می باشد . Pablo Emilio Escobar Gaviria بزرگترین فرد در قاچاق مواد مخدر می باشد او در تمام سال های فعالیت خود از هیچ عمل وحشیانه ای دریغ نکرد . کارتل او در اوج دوران فعالیت خود 80 در صد از کوکائین آمریکا را تامین می کرد به عبارتی آنها در طول روز درآمدی بالغ بر 60 میلیون دلار و 21.9 بیلیون دلار در طی یک سال داشتند . با طی کردن این دوران موفق پابلو توانست لقب ” پادشاه کوکائین ” را کسب کند . او ثروتمندترین جنایتکار تمام تاریخ بوده و در دهه 90 میلادی ثروت او بیش از 30 میلیارد دلار بوده است . همچنین جز 10 فرد ثروتمند جهان بود که داری بیشترین تعداد ملک در دنیا بوده است .

دانلود سریال Narcos

سایر توضیحات : سریال جنایی Narcos توسط Chris Brancato کارگردانی شده است . او تا به حال تهیه کنندگی 23 عنوان را در کارنامه ی هنری خود دارد که از معروف ترین آنها می توان به Hannibal و Tera Nova اشاره کرد . تمام مکان های فیلمبرداری شده این سریال در کلمبیا انجام شده است . در زبان اسپانیایی اصطلاح Narco مخفف کلمه ی ” narcotraficante ” به معنی باند قاچاق مواد مخدر می باشد . پیش از این این لغت در زبان آمریکایی به معنی پلیس مبارزه با مواد مخدر بوده است . از بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می توان به Wagner Moura , Boyd Holbrook و Pedro Pascal اشاره کرد .

*این سریال توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود سریال Narcos

مشخصات سریال Narcos :

– ژانر : درام – جنایی – بیوگرافی

– محصول کشور : آمریکا

– شبکه منتشر کننده : Netflix

– تاریخ انتشار قسمت اول : 28 آگوست 2015

– وضعیت پخش : در حال پخش

– تعداد فصل : 2

– تعداد قسمت : 10

– زبان : انگلیسی

– مدت زمان هر قسمت : 49 دقیقه

– کیفیت نمایش : 720p HDTV

– فرمت فایل : MKV

– زیر نویس فارسی : دارد

– مدت زمان سانسور در هر قسمت : متغیر نسبت به هر قسمت

– لینک مرتبط : IMDB

Narcos