دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود سریال The Gifted 2017 با زیرنویس فارسی – تا قسمت 13 اضافه شد

داستان سریال هنگامی آغاز می‌شود که پدر و مادری متوجه می‌شوند فرزندان آنها داری توانایی‌های فوق‌العاده و ابرقهرمانی می‌باشند. در چنین شرایطی و در حالی که جامعه و سیستم حاکم به دلایل مختلف به این افراد به چشم سوء‌ظن و بی‌اعتمادی می‌نگرد ، افراد این خانواده در تلاش برای فرار از دست افرادی هستند که به دنبال آنها می‌باشند. در این بین آنها با گروهی مرموز مواجه می‌شوند که با توانایی‌های منحصر به فرد فرزندانشان مشکلی ندارند اما ، در عین حال پیوستن افراد خانواده به این گروه آنها را وارد چالش جدیدی برای تلاش جهت زنده ماندن می‌کند. داستان این سریال مرتبط و در ادامه مجموعه فیلم های مردان ایکس می باشد.

دانلود سریال The Gifted 2017

سایر توضیحات: سریال The Gifted 2017 توسط بخش تلویزیون کمپانی‌های فاکس قرن بیستم و مارول ساخته شده است. از بازیگرانی که در سریال The Gifted ایفای نقش کرده اند می‌توان استیون مویر، امی اکر، پرسی هینس وایت، شان تیل، بلر ردفورد، جیمی چانگ در نقش میوتنت بلینک و ناتالی آلین لید در نقش میوتنت پولاریس را نام برد. کار نوشتن فیلم‌نامه را مت نیکس بر عهده داشته است که سریال‌های Burn Notice (مهره سوخته) All-points Bulletin (تمام نیروها به گوش) را در کارنامه‌ی خود می‌بیند. کارگردانی سریال را نیز برایان سینگر بر عهده دارد که وی را با مجموعه‌ی X-Men و فیلم The Usual Suspects (مظنونین همیشگی) به یاد می‌آورند.

*این سریال توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

دانلود سریال The Gifted 2017

مشخصات سریال تلوزیونی The Gifted 2017 :

– ژانر : اکشن | علمی تخیلی | فانتزی

– کارگردان : برایان سینگر

– نویسنده : Matt Nix

– استودیوی سازنده : FOX – Marvel

– محصول کشور : آمریکا

– مدت زمان سانسور : متغییر نسبت به هر قسمت

– تاریخ انتشار : 2 اکتبر 2017

– مدت زمان : 43 دقیقه

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش :  720p – 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : دارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– سایت مرتبط : IMDB

The Gifted 2017

به روز رسانی :

1396/11/16 - تا قسمت 13 اضافه شد .
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *