دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود سریال West world دوبله فارسی

در آینده ای نزدیک پارکی فوق پیشرفته شبیه غرب وحشی طراحی شده است که ربات های انسان مانندی بنام “میزبان” در آن وجود دارد. این ربات ها همگی از قبل برای اهداف مشخصی برنامه ریزی شده اند. افراد ثروتمند که در این پارک با نام “مهمان” شناخته می شوند در ازای پرداخت پول میتوانند از امکانات و ربات های این پارک بازدید و استفاده کنند. همه چیز سال‌ها طبق برنامه پیش می رود و سرمایه گذاران این پارک تسلط کامل بر روی ربات ها دارند تا اینکه یک روز به دلیل نقص فنی در سیستم کنترل، ربات ها متوجه ماهیت واقعی خود شده و کم کم دست به شورش علیه سازندگان خود می زنند.

سایر توضیحات: سریال دنیای غرب یا وست‌ورلد (به انگلیسی: West world) مجموعهٔ تلویزیونی وسترن مهیج در سبک علمی–تخیلی است که توسط جاناتان نولان و لیزا جوی برای شبکهٔ اچ‌بی‌او ساخته شده‌است. این مجموعه براساس فیلمی با همین نام محصول ۱۹۷۳ است که نوشته و ساختهٔ مایکل کرایتون، رمان‌نویس آمریکایی است. نولان علاوه بر همراهی جی. جی. آبرامز، برایان بورک، جری وینتراب و لیزا جوی بعنوان مدیر تولید، کارگردان قسمت آزمایشی این کار هم بود.فصل نخست این مجموعهٔ تلویزیونی دارای ۱۰ قسمت است که نخستین قسمت آن در ۲ اکتبر ۲۰۱۶ میلادی پخش شد. در نوامبر ۲۰۱۶، شبکهٔ اچ‌بی‌او قرارداد ساخت فصل دوم این مجموعهٔ تلویزیونی را تمدید کرد که دارای ۱۰ قسمت خواهد بود.

دانلود سریال West world دوبله فارسی

*این سریال توسط تیم دانلود فارسی بازبینی و سانسور شده است*

مشخصات سریال تلوزیونی West world :

– ژانر : علمی–تخیلی

– کارگردان : Jonathan Nolan

– نویسنده : Michael Crichton

– استودیوی سازنده : Warner Bros. Television Distribution

– محصول کشور : آمریکا

– مدت زمان سانسور : متغییر نسبت به هر قسمت

– تاریخ انتشار : 2 اکتبر 2016

– مدت زمان : 60 دقیقه

– زبان پخش : فارسی

– کیفیت نمایش :  720p – 1080p BluRay

– فرمت فایل : MKV

– زیرنویس فارسی : ندارد

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– دوبله فارسی : دارد

– سایت مرتبط : IMDB

West world

به روز رسانی :

1397/05/01 فصل دوم اضافه شد
  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *