دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود سریال The X Files 2016

The X Files 2016 یک سریال تلویزیونی درام – علمی تخیلی می باشد که توسط Chris Carter خلق شده است این شخص که خالق آثاری چون The Lone Gunmen , Harsh Realm و Millennium می باشد یکی از ستایش شده ترین نویسندگان سال های اخیر می باشد . این سریال تلویزیونی در تاریخ 10 سپتامبر 1993 آغاز به کار کرد و در 19 می 2002 به کار خود پایان داد در مجموعه این سریال دارای 202 قسمت و 9 فصل بوده است . این سریال حول محور دو مامور FBI با نام های Fox Mulder و Dana Scully می باشد وظیفه آنها این می باشد که پرونده هایی که دارای ماهیت ماورا الطبیعه می باشند را حل کنند . شخصیت های اصلی سریال The X Files 2016 دارای پارادوکس جالبی می باشند و خالق این اثر در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است دو مامور FBI این سریال هرکدام دیدگاه خاص خود را نسبت به وقایع اطراف خود دارند و با روش خاص خود با پرونده ها درگیر می شوند مولدر به وجود اشباه ، ماورا الطبیعه و موجودات فضایی اعتقاد دارد در حالی که دانا معتقد است برای تمام اتفاقات موجود یک دلیل علمی وجود دارد . در ابتدای این سریال این دو شخص با حالت بی اعتمادی با یکدیگر برخورد می کنند اما درادامه و با وقوع اتفاقات عجیب و بسیار خطرناک متوجه می شوند که در این راه فقط می توانند به خودشان اعتماد کنند .

سایر توضیحات : در تاریخ 24 مارچ 2015 کمپانی موفق فوکس اعلام کرد که قصد ساخت دنباله این سریال موفق را دارد و این سریال را برای ژانویه 2016 اماده خواهد کرد . داستان سری جدید دنباله ای غیر مستقیم بر فصل های قبلی این سری می باشد و سازندگان قصد دارند تا باری دیگر موفقیت های بی نظیر این سری را برای طرفداران خود تکرار کنند .از بازیگران حاظر در مجموعه جدید می توان به  David Duchovny – Gillian Anderson – Mitch Pileggi اشاره کرد که آنها باری دیگر برای ایفای نقش Fox Mulder و Dana Scully بازگشته اند که این امر باعث خوشحالی طرفداران این مجوعه می باشد زیر این مجموعه بخش زیادی از موفقیت های خویش را مدیون بازی بی نظیر این دو نفر می باشد .

دانلود سریال The X Files 2016

مشخصات دیگر :

– ژانر : سریال – درام – جنایی

– خالق : Chris Carter

– شرکت سازنده : 20th Century Fox Television

– بازیگران : David Duchovny – Gillian Anderson – Mitch Pileggi

– محصول کشور : ایالات متحده

– تاریخ شروع : 2016

– مدت زمان هر قسمت : 42 دقیقه

– تعداد فصل : 1

– تعداد قسمت : 6 قسمت

– زبان پخش : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 1080Webdl

– فرمت فایل : Mkv

– زیرنویس فارسی : بزودی

– پیوند : IMDB

به روز رسانی :

1394/12/17 تا قسمت شش به همراه زیرنویس فارسی اضافه شد .
  • 4 replies
    1. رضایی says:

      سلام. کیفیت پایین که تو سایر سایت ها پره. اگه سریالهایی که 4k دارن هم با کیفیت و حجم بالا قرار بدید عالی میشه. ممنون

      پاسخ دادن
    2. farshad says:

      سلام اقا یه کم رحم کن مگه چند دیقس حجمش 1.75 گیگ.واسه سریال هاتون نسخه های 720 پی قرار بدید.بازم میگم سایتتون معرکس

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *