دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود سیستم عامل Remix OS v3.0.207

Remix سیستم عامل جدیدی با هسته اندروید می باشد که برای نصب روی کامپیوتر ، لپ تاپ و نوت بوک ساخته شده است . از این سیستم عامل در کنار ویندوزهای شرکت مایکروسافت و یا سایر سیستم عامل های دیگر نظیر لینوکس و مکینتاش می توانید استفاده کنید . البته ایده ی جایگزین کردن این سیستم عامل با ویندوزهای معمولی بسیار زود است ولی می توانید ین OS را به عنوان سیستم عامل دوم خود نصب نمایید و با اینکار دیگر نیازی به برنامه های شبیه ساز اندروید نخواهید داشت .

سایر توضیحات :

سیستم عامل Remix توسط شرکت Jide ساخته شده و به صورت رایگان در نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی منتشر شده است . Remix OS با اندرویدی که برروی گوشی های خود استفاده می کنید از لحاظ ظاهری و کارایی بسیار متفاوت است . برای مثال برای آن کلیک راست ، قابلیت پشتیبانی از موس و کیبورد ، فایل منیجر شبیه به ویندوز اکسپلورر و … تعبیه شده است و در کل تمامی عناصر لازم برای مدیریت و استفاده ی آسان از کامپیوتر در دسترس کاربر قرار خواهد گرفت. این شرکت هم چنین برای این سیستم عامل دکمه ی استارت طراحی کرده است که بسیار مشابه با استارت ویندوزهای مایکروسافت می باشد . با نصب این سیستم عامل از تمامی اپ های اندروید ، بازی های مورد علاقه اندرویدی و … می توانید در کامپیوتر شخصی خود استفاده کنید . تعداد تقریبی اپ ها و بازی های منتشر شده برای اندروید بیش از ۱٫۶ میلیون اپ می باشد که از این لحاظ هیچ کمبودی احساس نخواهید کرد . این سیستم عامل قابلیت پرتابل بودن را نیز دارد، بدین معنا که می توانید آن را برروی یک حافظه ی USB نصب نمایید و هر جا که خواستید به راحتی از آن استفاده کنید .

سایر مشخصات :

نام سیستم عامل : Remix

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Jide

منتشر کننده : Jide

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Jide

Remix OS

به روز رسانی :

در تاریخ 1397/8/22نسخه جدید Remix OS v3.0.207 OS v3.0.207 اضافه شد.