دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود سیستم عاملYHKylinux SERVER v4.0.2

YHKylinux توزیع تست نفوذ در Linux است که مقدار زیادی از ابزارهای را فراهم می کند. این یک توزیع منبع باز است که به ویژه برای آزمایش کنندگان نفوذ و محققان امنیتی ایجاد شده است. مخزن حاوی بیش از 2000 ابزار است که می تواند به صورت جداگانه یا در گروه نصب شود. YHKylinux SERVER  در رده سیستم عاملهای توزیع کایلینقرار دارد که کاربر می تواند به کمک آن می توان تجربه ایی لذت بخش از کار را ایجاد کرد. این سیستم عامل با دارا بودن خصوصیات منحصر به فرد خود به شما کمک می کند که به سادگی و بدون نیاز به دانش خاصی در زمینه توزیع فدوراکارهای خود را انجام دهید و از نتایج حاصله را ببینید. YHKylinux SERVER به دلیل سادگی و کارآمدی در میان کاربران در رده محبوب ترین سیستم عامل ها است. سیستم عامل با توجه به حجم و کارایی جزو سیستم عامل های کم حجم نسبت به بقیه سیستم عامل های مشابه و کاربردی تر است. منوها و ابزارهای جامع این سیستم عامل به شما در رسیدن اهدافتان کمک خواهد کرد.

توزیع های لینوکسی نیاز به کرک ندارند. صرفا از طریق یک فلش دیسک و یا برنامه Rufus آن را بر روی DVD یا USB وارد کرده و اجرا کنید.

www.download.ir_YHKylinux DESKTOP center

ویژگی های سیستم عامل YHKylinux SERVER :

– سادگی کار با سیستم عامل

-محیط بسیار قویی

-ابزار توزیع قوی لینوکی

– کاربردی

-سرعت لینوکس بسیار بالا

-و ….

مشخصات سیستم عامل YHKylinux SERVER  :

پلتفرم   : PC / Laptop

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2019

شرکت سازنده :   YHKylinux linux

نوع سیستم عامل :  ابزار توزیع کایلن دسکتاپ لینوکس

نوع فایل : iso

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *