دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Access 2016 Reporting to Web Systems

پایگاه های داده ی Access معمولا بر روی کامپیوتر محلی شما قرار دارند و با تعداد محدودی از کاربران بر روی یک شبکه ی محلی به اشتراک گذاشته می شوند. Microsoft SharePoint به شما اجازه می دهد تا داده ها را بر روی وب منتشر کنید ولی این راه حل ممکن است برای بسیاری از کاربران پیچیده باشد. چندین گزینه ی جایگزین وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده نمائید. به کمک فرمت های داده ی محبوب وب مانند جدول ساده ی HTML یا XML, CSV, و فایل های داده ی JSON، و یا به کمک اتصال به یک دیتابیس Microsoft Azure، کاربران اکسس می توانند قدرت گزارش ها و داده های خود را افزایش دهند. در این دوره ی آموزشی آقای Adam Wilbert به شما نشان می دهد که چگونه داده های خود را از Microsoft Access خارج کنید و به راحتی آنها را در اختیار دیگران قرار دهید. او به شما گزینه های استخراج داده از اکسس را نشان می دهد و توضیح می دهد که چگونه فایل های خروجی را به وسیله ی یک ویرایشگر متنی تغییر دهید. همچنین نحوه ی اتصال اکسس به دیتابیس Azure SQL نیز آموزش داده می شود.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Access 2016 Reporting to Web Systems center

مشخصات فیلم آموزشی Access 2016 Reporting to Web Systems :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرس : Adam Wilbert

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 1 ساعت و 47 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 30,2017 Aguest

– سطح دوره: ابتدائی

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Access 2016 Reporting to Web Systems

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *