دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Adobe CC Libraries for Designers

به کمک کتابخانه های Adobe Creative Cloud، شما می توانید از هر مکانی به دارایی های طراحی نظیر: براش ها و آیکون های اخیر دسترسی داشته باشید و آن ها را مدیریت کنید. در این دوره ی آموزشی کوتاه، آقای Justin Seeley به طراحان گرافیک نشان می دهد که چگونه از قدرت و مزیت های کتابخانه ی CC در برنامه های طراحی خود بهره ببرند. در شروع دوره، آقای Seeley توضیح می دهد که کتابخانه های CC چه هستند و چگونه می توانید آن ها را در موبایل یا دسکتاپ ایجاد کنید. او سپس نشان می دهد که چطور کتابخانه های خود را با سایر همکاران به اشتراک بگذارید. در ادامه شما با نحوه ی کار کردن با کتابخانه های CC در نرم افزارهای فتوشاپ، ایلوستریتور، و InDesign آشنا می شوید و یاد می گیرید که کدام اشیاء را در هر کتابخانه ذخیره نمائید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Adobe CC Libraries for Designers center

مشخصات فیلم آموزشی Adobe CC Libraries for Designers :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Justin Seeley

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 37 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 1/9/2017

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Adobe CC Libraries for Designers

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *