دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Adobe Pen Tool: Mastery

با یادگیری تکنیک های پیشرفته، به صورت حرفه ای تر با ابزار Pen در نرم افزارهای Adobe کار کنید. در این دوره ی آموزشی، آقای Deke McClelland نگاهی دقیق به پیچیدگی های این ابزار Adobe می اندازد و با توضیح مکانیزم و ویژگی های آن به شما کمک می کند تا مهارت خود را افزایش دهید. آقای McClelland در ابتدا در مورد منحنی های Bezier صحبت می کند و جزئیات آن را مثل نقاط لنگری، دسته های کنترل، و بخش ها را نشان می دهد. سپس راجع به تفاوت های بین انتقال محدود و نامحدود مسیرها به صحبت می پردازد و نحوه ی ایجاد نقاط صاف و برجسته را نشان می دهد. شما در ادامه ی این دوره با نحوه ی کار با منحنی ها آشنا می شوید و یاد می گیرید که از ابزار Pen در سه نرم افزار بزرگ ادوبی، یعنی Photoshop, Illustrator, و InDesign به صورت حرفه ای استفاده نمائید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Adobe Pen Tool: Mastery center

مشخصات فیلم آموزشی Adobe Pen Tool: Mastery :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Deke McClelland

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 6 ساعت و 52 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 12/20/2016

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Adobe Pen Tool: Mastery

  • 1 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *