دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Advanced Photo Manipulation Techniques از Tutsplus

در این دوره آموزشی با چند تکنیک پیشرفته کار با تصاویر را فرا خواهید گرفت و می آموزید که چگونه یک منظره از گدازه های سوزان در نرم افزار Photoshop خلق کنید. در این دوره از الگو ها، قلمو های سفارشی و تکنیک های متعددی برای ایجاد یک تصویر جذاب و حیرت انگیز استفاده خواهید کرد.

 

دانلود فیلم آموزشی Advanced Photo Manipulation Techniques از Tutsplus

 

مشخصات دوره آموزشی Advanced Photo Manipulation Techniques :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Tutplus

– مدرس : Lewis Moorhead

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت و 9 دقیقه

– سطح دوره : متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Advanced Photo Manipulation Techniques

  • 2 replies
    1. َُSATRAP says:

      سلام خسته نباشید .
      یه انتقاد دارم . اینکه عکس پست هارو لوگو شرکت گذاشتید واقعا بد هست / قدیم خیلی خوب بود . اصن سرعت گشتن آدم رو پایین میاره . اصن جالب نیست . عکس خود مجموعه رو بذارید . نیاز به لوگو نیست من نمیدونم کی این تز رو داده هیجا و هیچ سایتی تو دنیا این کارو نمیکنه .لوگو که اول پک اسمش هست . پس نیازی نیست

      پاسخ دادن
      • وحید حسنی says:

        سلام ممنون. اگه منظورتون عکسای های کوچیکی هست که تو صفحه های اصلی قبل از باز کردن پست نشون داده میشه، دلیلش اینکه با توجه به ساختار و قالب سایت باید تصاویر با ابعاد کوچیک قرار بدیم . اگه بخوایم بجای لوگو تصاویر اصلی مجموعه رو قرار بدیم، عملا چیزی دیده نمیشه و به هیچ دردی نمیخوره بنابراین تصویر لوگو بهترین انتخابیه که باقی میمونه. کما اینکه عنوان بعضی از آموزش ها طولانیه و مجبور به حذف منبع و ارائه کننده آموزش از عنوان میشیم. با تشکر از انتقاد شما.

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *