دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Advanced Threading in C Sharp

به کمک این دوره یاد بگیرید که چگونه برنامه هایی با زبان #C بنویسید که چندین وظیفه را به صورت همزمان اجرا کنند، این برنامه ها به multithread یا چند رشته ای معروف می باشند. برنامه هایی که از قابلیت multithread استفاده می کنند نسبت به ورودی کاربر حساس تر اند زیرا رابط کاربری به عنوان پردازنده فعال باقی می ماند و کارها بر روی رشته های جداگانه اجرا می شوند. قابلیت چند رشته ای همچنین موقع ایجاد اپلیکیشن های مقیاس پذیر نیز مفید هستند زیرا شما می توانید تعداد رشته ها را بر اساس حجم کار افزایش دهید. در این دوره ی آموزشی، آقای Chander Dhall مباحث اصلی مربوط به رشته ای کردن و سیگنال دهی را توضیح می دهد و به شما نشان می دهد که چطور از کتابخانه ی محبوب NET. برای اجرای موازی استفاده نمائید.

سایر توضیحات: Lynda.com یک کمپانی آموزش آنلاین مشهور می باشد که هزاران دوره ی آموزشی را در زمینه ی نرم افزار، خلاقیت، و مهارت های کسب و کار تولید و عرضه کرده است. این شرکت نزدیک به 20 سال است که در حوزه ی کمک به دانش آموزان، مدیرها، و علاقه مندان به رشته های کامپیوتری فعالیت می کند و از مدرسان حرفه ای جهت ضبط آموزش ها استفاده می نماید.

Advanced Threading in C Sharp center

مشخصات فیلم آموزشی Advanced Threading in C Sharp :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : lynda

– مدرس : Chander Dhall

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 2 ساعت و 8 دقیقه

– تاریخ ساخت آموزش : 4/2/2018

– سطح دوره: متوسط

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : دارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

Advanced Threading in C Sharp

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *