دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی Lynda After Effects Apprentice 03 Advanced Animation

در این فیلم آموزشی کریس مایر کمک می کند تا پس از بررسی اثر  هنرمندان انیمیشن خود را به سطح بعدی برساند . کریس نشان می دهد که چگونه به اصلاح انیمیشن ها و  زیبایی آن ها، حرکات هماهنگ با حداقل تعداد از keyframes و همچنین شدت بهم زدن ، فراز ها، با بلوک شلاق ، و دیگر کاربرد های آن بپردازیم . در عصر جدید ساخت انیمیشن یکی از کارهایی است که نظر خیلی ها را به خود جلب کرده است زیرا هم کار هیجان انگیزی است و هم کاری است که هر کسی قادر به انجام آن نیست . حتما تا به حال انیمیشن های زیادی را دیده اید که در آن به صحنه هایی برخوردید که پیش خود گفتید چقدر این صحنه طبیعی است . همچنین در فیلم Lynda After Effects Apprentice 03 Advanced Animation نحوه درست شدن این صحنه ها  را با جزییات برای شما توضیح دهد تا شما هم با این کاربرد ها آشنا شوید . افترافکت نرم‌ افزار ایجاد جلوه‌های بصری دیجیتال، موشن گرافیک و برنامه کاربردی ترکیب عناصر بصری مختلف است که توسط شرکت ادوبی سیستم توسعه یافته و در فرایند پس از تولید در فیلم سازی و تولیدات تلویزیونی مورد استفاده قرار می‌گیرد . در میان دیگر نرم‌افزارهای گرافیکی، افتر افکتس را می‌توان برای کروماکی، اصلاح حرکت، اندازه و جهت، ترکیب عناصر بصری و انیمیشن استفاده کرد. همچنین به عنوان یک نرم‌افزار بسیار پایه برای ویرایشگر غیرخطی، ویرایشگر صوتی و واسطه تبدیل کدها استفاده کرد .

این نرم‌افزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان است که انقلاب وسیعی در نگرش نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدیدآورده. این نرم‌افزار هماهنگی بالایی با ادوبی فوتوشاپ و ادوبی پریمیر و ادوبی آدیشن دارد . Adobe After Effects یک نرم افزار کارآمد و مقرون به صرفه برای استفاده تدوین گران، کارگردانان و کسانی که در زمینه ویرایش فیلم و افکت گذاری فعالیت می کنند، می باشد و شما از طریق آن می توانید حرکت های گرافیکی باور نکردنی و جلوه های بصری را ایجاد کنید و همپنین با استفاده از ابزار های حرفه ای بهترین پروژه پدید بیاورید . به اشتراک گذاشتن پروژه بین چند کامپیوتر و دسترسی آسان بین فایل های اشتراکی یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد . استفاده از ابزار لبه در این نرم افزار باعث نگه داشتن جزییات بیشتر در هنگام جدا کردن  عناصر پس زمینه را دارا می باشد . استفاده از ابزار VFX برای تثبیت کننده عکس و ویرایش دقیق عکس استفاده میشود.در هنگام ویرایش فیلم میتوانید نحوه نمایش دادن دوربین را تغییر دهید و از جهات مختلف پروژه را مدیریت کنید.در این نرم افزار اگر به اشتباه پروژه را ببندید در هنگام باز شدن نرم افزار محتوای فایل ویرایش ثابت میماند .

 

مشخصات فیلم آموزشی Lynda After Effects Apprentice 03 Advanced Animation :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Lynda

– مدرسین : Chris Meyer

– پروژه تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 3 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

– زیرنویس فارسی : ندارد

 

دوره های فیلم آموزشی Lynda After Effects Apprentice 03 Advanced Animation :

– درک این موضوع که چگونه از keyframe استفاده کنیم

– کنترل Anchor Point را برای ایجاد انیمیشن ها قابل پیش بینی تر کنیم

– تسلط ویرایشگر گراف برای کنترل نهایی بیش از keyframe را افزایش دهیم

– پارامترهای متحرک از جمله مسیرهای حرکت را تشخیص دهیم

– مسیر حرکت دست طراحی برای ساده سازی حرکات پیچیده

– استفاده و افزایش سرعت تاری در حرکت

– با استفاده از این فیلم آموزشی با keyframe بیشتر آشنا شوید

 

 

شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید

After Effects Apprentice 03 Advanced AnimationAfter

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *