دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود فیلم آموزشی After Effects CC Building on the Fundamentals

اگر شما یکی از طرفداران پر و پا قرص نرم افزار After Effects هستید، بدون شک برای یادگیری این نرم افزار به کتاب ها و منابع مختلفی سر زده اید. دوره آموزشی After Effects CC Building on the Fundamentals یکی از بهترین دوره های موجود برای افزایش معلومات شما نسبت به این نرم افزار است. در این دوره شما یاد می گیرید که چطور صحنه های جذاب و رویایی را خلق کنید، طریقه ساخت متون انیمیشنی را فرا می گیرید و با افکت های مختلف آن آشنا خواهید شد. قابلیت سایه گذاری در فضای 3 بعدی و نیز راه و روش تعقیب اشیا در محیط را می آموزید. سپس به بررسی انواع حرکت نظیر Slow Motion یا Fast Motion خواهید پرداخت. در پایان این دوره شما دانش کافی در زمینه مفاهیم پایه ای این نرم افزار را آموخته اید.

سایر توضیحات: دوره آموزشی After Effects CC Building on the Fundamentals توسط شرکت معروف Pluralsight تولید و عرضه شده است. این شرکت با همکاری بهترین مدرسان سراسر جهان سعی دارد تا مفاهیم مختلف را در قالب ساده به شما بیاموزد. مدرس این دوره یعنی Jeff Sengstack از کسانی است که توسط شرکت Adobe دوره دیده است و با نرم افزار های مختلف آن آشنایی دارد.

مشخصات فیلم آموزشی After Effects CC Building on the Fundamentals :

– ژانر : آموزشی

– شرکت سازنده : Pluralsight

– مدرس : Jeff Sengstack

– فایل تمرینی : دارد

– مدت زمان آموزش : 6 ساعت

– زبان : انگلیسی

– کیفیت نمایش : 720×1280

– فرمت فایل : Mp4

– زیرنویس انگلیسی : ندارد

After Effects CC Building on the Fundamentals

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *